Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo BACK OFFICE S FINŠTINOU NEBO ŠVÉDŠTINOU - VHODNÉ PRO ABSOLVENTY

aktivní
FENIX PERSONAL s.r.o.

Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění „Povolení ke zprostředkování zaměstnání“ vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.




ČEMU SE VĚNUJEME?

Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.




JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/REC­RUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/E­XECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely

Místo pracoviště
čtvrť Brno-Slatina, Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Co je náplní práce?

Vaším hlavním úkolem bude každodenní administrativní podpora oddělení obchodu a logistiky ve Finsku/Švédsku
Budete zpracovávat objednávky na náhradní díly od zákazníků
Objednávku zadáte do systému a předáte informace ostatním oddělením (výroba, expedice, logistika)
Ve spolupráci s oddělením logistiky budete pomáhat zajišťovat dopravu
Také budete zodpovědný/á za tvorbu faktur a jejich zadání do systému
Každý den budete komunikovat s obchodním oddělením ve Finsku/Švédsku

Co byste ještě měli vědět?

Rozšíříte tým 5 zaměstnanců, ve kterém je každý odpovědný za svěřený region. Zaškolení bude probíhat na finské/švédské pobočce ve 2–3 týdenních blocích.

Požadujeme

Jaký je kandidát, kterého bychom rádi potkali?

Má SŠ nebo VŠ vzdělání
Uvítáme, pokud již má předchozí zkušenosti z obdobné pozice
Má pokročilou znalost finského nebo švédského jazyka – k denní písemné i ústní komunikaci
Má komunikativní znalost anglického jazyka
Má uživatelskou znalost MS Office – výhodou bude, pokud již má zkušenosti s prací v systému Navision (pokud ne, společnost ráda zaškolí)
Je komunikativní, má dobré organizační a vyjednávací schopnosti

Nabízíme

Co Vás čeká, když uspějete?

Dlouhodobá spolupráce v rámci stabilní mezinárodní společností
Odborná školení
Příjemný kolektiv a motivující mzdové ohodnocení
Flexibilní pracovní doba (fixní pracovní doba od 9 do 15 hodin)
Jazykové kurzy na pracovišti
5 týdnů dovolené
Dotované firemní stravování
Místo výkonu práce v Brně – Slatině

Vhodné pro

Absolventy.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kulaviaková celá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domova nebo Vaší kan...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Francová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Document Control Specialist
Ref. č.: 16-14-262314. The Document Control Specialist will compile and maintain control records, quality documents and files related to the release of medical device software, drawings, components and documents for a cross functi ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE-FAKTURANTKA (až 25.000 Kč)
Máte alespoň krátkodobou praxi v administrativě, základy účetnictví a hledáte práci v klidném pracovním prostředí v rodinné společnosti s přátelským kolektivem? * administrativní podpora kanceláře * příjem objednávek a následné ...
Jobs Contact Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
dnes
Odborný administrativní pracovník / pracovnice
• koordinace průběhu zakázky • komunikace se zákazníky a dodavateli, výrobou a skladem • fakturace • výdej zboží • práce s firemním SV Navision a další
JOBSYSTEM s.r.o. Brno - Řečkovice, Karásek1j Plný úvazek
dnes
Administrativně technická podpora obchodního oddělení s AJ
administrativa podpora obchodu
SPINWARE s.r.o. Šlapanice, Brno Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno