Volné pracovní místo  Back Office Specialist - Brno

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Zadávání a správa objednávek v systému SAP, komunikace se zákazníky, práce se zákaznickou databází, těsná spolupráce s obchodním oddělením, komunikace s mateřskou firmou.

Požadujeme

  • Min. požadované vzdělání SŠ
  • Dobrou znalost angličtiny, případně němčiny
  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, ochotu učit se novým věcem
  • Velmi dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování

Nabízíme

  • Práci na HPP
  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
  • Profesionální a moderní pracovní prostředí
  • Příjemný kolektiv
  • 5. týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na výuku cizích jazyků

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je B&R je významný výrobce automatizační techniky se sídlem v Rakousku. Jsme jedna z největších a nejúspěšnějších soukromých společností v oboru s 3000 zaměstnanci a obchodní sítí v 75 zemích světa. Naše technologicky vyspělé řídicí systémy stanovují trendy v průmyslové automatizaci. V České republice působíme od roku 1997.

Místo práce: Jihomoravský / Brno

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte možnost "odpovědět".

Platnost inzerátu končí 26. 10. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte
 Zpět