Volné pracovní místo  Branch Manager Hradec Králové

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

Sales:
  • rozvoj obchodních aktivit v dané lokalitě
  • monitoring a aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • plánování a realizace obchodních aktivit
  • vytváření dlouhodobých vztahů s klíčovými klienty i potenciálními zákazníky
  • příprava a prezentace obchodních nabídek
  • cross-selling

People management:
  • koučing a rozvoj podřízených zaměstnanců
  • motivace zaměstnanců k dosahování výjimečných výsledků
  • řízení a pravidelné vyhodnocování KPIs svých podřízených

Procesní management:
  • zodpovědnost za dodržování firemních pravidel a postupů
  • zodpovědnost za efektivní řízení pobočky – plnění budgetu, optimalizace nákladů
  • reporting

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • segment personálních služeb výhodou
  • zkušenost z oblasti obchodu/konzultací v oblasti B2B
  • PC znalosti – běžná uživatelská úroveň – MS Office, Internet
  • jazyková vybavenost – AJ na úrovni B2
  • řidičský průkaz sk. B
  • cílevědomá osobnost s drivem a energií
 Zpět