O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Sales:- rozvoj obchodních aktivit v dané lokalitě
- monitoring a aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
- plánování a realizace obchodních aktivit
- vytváření dlouhodobých vztahů s klíčovými klienty i potenciálními zákazníky
- příprava a prezentace obchodních nabídek
- cross-selling
People management:
- koučing a rozvoj podřízených zaměstnanců
- motivace zaměstnanců k dosahování výjimečných výsledků
- řízení a pravidelné vyhodnocování KPIs svých podřízených
Procesní management:
- zodpovědnost za dodržování firemních pravidel a postupů
- zodpovědnost za efektivní řízení pobočky – plnění budgetu, optimalizace nákladů
- reporting
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- segment personálních služeb výhodou
- zkušenost z oblasti obchodu/konzultací v oblasti B2B
- PC znalosti – běžná uživatelská úroveň – MS Office, Internet
- jazyková vybavenost – AJ na úrovni B2
- řidičský průkaz sk. B
- cílevědomá osobnost s drivem a energií