Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha 1
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha 1

Volné pracovní místo BRIGÁDA VE FINANCÍCH S AJ a NJ/FJ, 120 Kč/hod.

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
120 Kč/hod

Popis pracovní nabídky


Máte zájem o oblast financí? Chcete získat praxi? Mluvíte dobře anglicky a k tomu komunikativně německy či francouzsky? Jste flexibilní na 20–25 hodin za týden? Pošlete svůj životopis!


Náplň práce:
  • zadávání faktur do interního systému
  • práce na PC
  • administrativa pro oddělení financí
  • komunikace se zahraničními pobočkami


Pracovní doba: 20 hodin týdně, flexibilně dle domluvy, spolupráce na 3 měsíce s možností prodloužení
Lokalita: Praha 1
Plat: 120 Kč/hod.
Nástup: IHNED

Požadujeme

  • vhodné pro studenty VŠ oboru finance
  • angličtina na výborné úrovni a němčina/francou­zština na komunikativní ú­rovni
  • zkušenosti z administrativy
  • flexibilita, pečlivost a samostatnost

Nabízíme

  • možnost denní komunikace v angličtině
  • získání administrativní praxe

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
DATA ANALYST
Ref. č.: 20-28-232548. <ul> <li> Providing data analysis, their interpretation to company´s managers and customers, suggesting solutions</li> <li> Provide data analysis with regard to client requests</li> <li> Develop methodologi ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVEK s FJ a AJ (25.000 - 40.000,- Kč)
Chcete pracovat v kosmopolitním prostředí velké mezinárodní společnosti? Rádi byste využívaly francouzský i anglický jazyk ve Vašem profesním životě? V tom případě se těšíme na Váš životopis! Mezinárodní elektrotechnická sp ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
SPECIALISTA REKLAMACÍ s FJ a AJ (25.000 - 35.000,- Kč)
Máte zkušenosti s administrativou a rádi byste našli uplatnění ve stabilní mezinárodní společnosti? Ovládáte anglický a francouzský jazyk na mírně pokročilé úrovni? Baví Vás práce s počítačem a umíte pracovat v MS Excel? Pokud ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno