Volné pracovní místo Business Service Representative with GERMAN

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, bakalářské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 1–28–200735. A prestigious international company providing financial services worldwide is currently expanding in Prague and seeks new colleagues to join their teams.


This is a great opportunity to get challenging job, where you can utilize individual approach towards customers, to maintaing high standards of customer service and solve rising problems.


Your responsibility will be mainly to respond to specific questions regarding invoices and all Accounts Payable queries via phone call and e-mail, log complaints and provide a high standard of Customer Service. By providing information, options, and an unbeatable level of service you’ll make customers happy—today and going forward.


Essential Job Functions:
  • Solves customer problems within company service policies and guidelines, utilizing approved procedures;
  • When non-routine issues arise, selects from clear cut courses of action for next steps or escalates;
  • Answers any billing questions, informs customers of billing and installation procedures and processes payments
  • Perform other duties as requested.


Note: This is not a call centre role!!!!

Požadujeme

  • Excellent communication and problem solving skills
  • Proactive and initiative-driven approach
  • Language skills – communicative level of English, German excellent required
  • Customer service experience preferred
  • Ability to follow specific processes, exercising initiative and flexibility as appropriate
  • Ability to adapt communication styles and interact well with a large and diverse group of employees and customers in order to complete tasks
  • Computer skills to an advanced level / MS Office knowledge
Team work is a must while ensuring follow up on individual responsibility




This position is suitable for both fresh graduates and candidates with work experience.

Nabízíme

  • Flexible working hours
  • 5 weeks of vacation
  • MultiSport Card
  • Meal Vouchers
  • Life and Accident insurance
  • Sickdays
  • Contribution for Illness Leave
  • Contribution for Language Study
  • Contribution for Prague Public
  • Pension contribution
  • Flexi Passes

Podobné nabídky práce

Telefonní konzultant/ka trochu jinak
Co dělá výborná telefonní konzultantka: Pracuje v silném tandemu s obchodníkem • domlouvá mu nové schůzky • efektivně plánuje jeho kalendář • podporuje ho z kanceláře (administrati ...
Porto MMXVII s.r.o. Osvětová 829, Praha Plný úvazek
včera
Customer service specialist (logistics)
Your main responsibilities will be: - Receiving and processing orders from customers, - Active communication with other departments such as Finance, Supply Chain or different War ...
CPL Jobs s.r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
aktivní
Customer Support with Slovak or Czech
Ref. č.: 20-28-256439. Providing healthcare solutions to its clients across the globe, this company focuses on using cutting edge biomedical engineering to revolutionize medical industry. With a mission of further promoting the ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Sans experience? Venez a PRAGUE! Postes en Finance, Logistique, S...
Ref. č.: 20-28-256814. Do you speak French and English?<br/> <br/>Make use of your excellent language, communication and other skills and make a change!<br/> <br/>Have a look at the following possibilities and if you like any of ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Admin and Customer Support with Italian
Ref. č.: 20-28-258608. <ul> <li> ITALIAN * CUSTOMER SERVICE * ADMINISTRATION * GREAT SSC * </li> </ul> <br/>Your role will be pro-active, varied and communicative:<ul> <li> Responsibility for Customer Service supporting one of th ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
CUSTOMER SERVICE with ENGLISH and ANOTHER LANGUAGE
Ref. č.: 13-28-258151. Do you speak English and another language? Are you interested in customer service? We have right position for you in an international company. So let´s send us your CV!<br/> <br/>Your responsibilities will ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno