Volné pracovní místo Cash Application Specialist with German - New project

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 1–28–200787. If you love to work with numbers, data analysis and think analytically, this might be a good opportunity for you!


Well-established international company providing financial services worldwide is currently expanding in Prague.


This is a great opportunity to get challenging job, where you can utilize experience in finance, within one of the top best employers in the Czech Republic!


As a Cash Application Specialist you will support the cash collection and billing team. You will be responsible for reconciliation of bank accounts and processing of all kind of received payments and allocate cashes.

  • Reporting, financial analysis
  • Internal communication with other departments and banks
  • Receiving payments from clients and posting details accurately in the computer system
  • Compiling journal entries and assisting in financial statement preparation
  • Interacting with internal departments and resolving cash applications concerns
  • Create dispute cases for short payments / chargebacks
  • Research historical cash application activity when needed
  • Identify daily unapplied amounts, post to customer accounts, call on back-up and provide A.R. with applicable information
  • Complete special projects or reports as requested


Note: This is not a call centre role!

Požadujeme

  • Language skills: Fluent English and min. intermediate German knowledge
  • Computer literacy (MS Office – advanced knowledge of Excel, Word, PowerPoint required)
  • Excellent attention to detail and organizational skills
  • Experience in a smiliar job in finance / accounting / customer service
  • SAP Experience highly preferred
  • Team player: promotes team atmosphere, collaborate with others and shares best practices
  • Proven ability to effectively present information and respond to questions from groups of managers, clients, customers, etc.


This position is suitable for both fresh graduates and candidates with work experience!

Nabízíme

  • Flexible working hours
  • 5 weeks of vacation
  • MultiSport Card
  • Meal Vouchers
  • Life and Accident insurance
  • Sickdays
  • Contribution for Illness Leave
  • Contribution for Language Study
  • Contribution for Prague Public
  • Pension contribution
  • Flexi Passes

Podobné nabídky práce

Finační účetní
- Účtování a správa pokladny - Účtování bankovních výpisů - Účtování a správa služebních cest - Účtování a správa kreditních karet - Účtování přijatých a vydaných faktur - Účtování ...
CPL Jobs s.r.o. čtvrť Praha 3, Praha Plný úvazek
týden
Accountant/ Senior Accountant to GL team
Are you interested to integrate your accounting skills and explore your knowledge in new company environment? Take the opportunity to join international company and boost your care ...
CPL Jobs s.r.o. Praha Plný úvazek
aktivní
Accountant to Reporting Team
Are you interested to integrate your accounting skills in combination with reporting and analysis in bigger volume? We offer nice opportunity to make a step forward to explore your ...
CPL Jobs s.r.o. Hlavní město Praha Plný úvazek
aktivní
Payment / Treasury Specialist
Daily review of prior day transactions, payments confirmations Derivative trade operations with banks Daily processing of operating payments on bank accounts Documentation of inves ...
CPL Jobs s.r.o. čtvrť Praha 1, Praha Plný úvazek
aktivní
AP Accountant
- Processing of country payments - Responsible for monthly reconciliation of AP assigned accounts - Documenting, processing, validating incoming invoices and matching them to relev ...
CPL Jobs s.r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
aktivní
Accounting & Reporting
What kind of activities would you have? • Support the preparation of all IFRS based Group reports, VAT declarations, and other finance documents • Responsible for smaller compani ...
CPL Jobs s.r.o. Praha 4, Praha Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno