Volné pracovní místo  Centre manager

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Pro přední mezinárodní společnost v oblasti nemovitostí hledáme vhodné kandidáty na pozici CENTRE MANAGERA.<br/>
<br/>VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE BUDE: <ul>
<li> aktivně vyhledávat nové komerční možnost</li>
<li> celkové řízení správy a provozu obchodního centra</li>
<li> komunikace s nájemníky a s dodavateli služeb</li>
<li> zastupování klienta / majitele projektu při jednáních se třetími stranami</li>
<li> příprava a plnění marketingové strategie</li>
</ul>

Požadujeme

Uvítáme kandidáty, kteří splňují následující požadavky:<br/>
<ul>
<li> SŠ/VŠ vzdělání </li>
<li> velice dobrá znalost Aj</li>
<li> praxe se správou maloobchodních nemovitostí</li>
<li> problematika nájemních vztahů</li>
<li> koordinace služeb Facility Managementu (údržba, úklid, ostraha atd..)</li>
<li> marketing</li>
<li> zkušenosti s vedením týmu</li>
<li> organizační schopnosti + logické myšlení</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> zázemí mezinárodní společnosti</li>
<li> práci na hlavní pracovní poměr, doba neurčitá</li>
<li> balíček benefitů (týden dovolené navíc, stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, mobilní telefon, možnost vzdělávání atd.)</li>
<li> prac. doba: 8:30-17:30</li>
<li> kariérní postup je většinou možný </li>
<li> roční navyšování platů</li>
<li> benefity po 3 měsících: stravenky, penzijní připojištění, 3 sickness days, 5 týdnů dovolené, team buildingy</li>
</ul>

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět