O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- poskytování informací zaměstnancům týkající se oblasti HR
- HR administrativní podpora pro Evropu, Střední Východ a část Afriky
- aktualizace databáze informací
- poskytovaní informací kolegům mimo HR oddělení
- aktivní komunikace v rámci celé mezinárodní společnosti (především pro německy mluvící země)
Požadujeme
- VÝBORNÁ ZNALOST NĚMECKÉHO a ANGLICKÉHO JAZYKA (nutná znalost obou jazyků)
- DENNÍ KOMUNIKACE V NJ a AJ
- pracovní zkušenost v oblasti náboru je výhodou
- cca 2 roky administrativní praxe v mezinárodní společnosti
- zkušenost z call centra velká výhoda
- nadstandardní uživatelskou znalost MS Office
- schopnost pracovat na více projektech při současném dodržování termínů
- výborné organizační schopnosti, orientace na zákazníka
- znalost SAPu výhodou, nikoli podmínkou
Nabízíme
- finanční ohodnocení 24 000 - 27 000 Kč
- motivující firemní benefity
- možnosti získání pracovních zkušeností v prostředí mezinárodní společnosti