O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Řízení a rozvoj obchodních aktivit v rámci Randstad Inhouse Services ve svěřeném regionu.Obchod:
- Rozvoj a vyhledávání obchodních příležitostí v rámci RIS
- Příprava a prezentace obchodních nabídek pro potenciální klienty
- Key account management
People management:
- Koučing a rozvoj zaměstnanců
- Monitoring a vyhodnocení KPIs
Procesní management:
- Kontrola nastavení procesů jednotlivých poboček ve svěřeném regionu
- Zodpovědnost za plnění budgetu a řízení nákladů ve svěřeném regionu
- Reporting
Požadujeme
Požadavky na kandidáta:- VŠ/SŠ vzdělání
- Pracovní zkušenosti: minimálně 3 roky na obchodní a manažerské pozici (personalistika, logistika, služby)
- PC znalosti – velmi dobrá znalost MS Office
- Jazyková vybavenost – AJ na úrovni B2
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič (ochota cestovat)
Požadované kompetence:
- Nadšení pro dosahování výsledků
- Prozákaznická orientace
- Týmový hráč
- Prezentační schopnosti
- Vyjednávací schopnosti
- Přesvědčivost
- Flexibilita