O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- poskytování poradenských služeb klientům a uchazečům o zaměstnání
- organizace výběrových řízení (inzerce, preselekce, aktivní vyhledávání kandidátů, vedení pohovorů, hodnocení kandidátů)
- aktivní rozvíjení obchodních příležitostí
Požadujeme
- VŠ/SŠ vzdělání (obor personalistiky výhodou)
- pracovní zkušenosti: 2 roky na pozici konzultanta v personální agentuře nebo 3 roky v oblasti financí
- PC znalosti – běžná uživatelská úroveň – MS Office, Internet
- schopnost budovat dlouhodobé vztahy s klienty i kandidáty
- prezentační a obchodní dovednosti
- komunikativní znalost angličtiny
Nabízíme
- různorodou a zajímavou práci v prostředí mezinárodní společnosti
- odpovídající zaškolení a kariérní růst
- přátelský tým spolupracovníků
- balíček benefitů a dovolenou navíc
- motivující bonusový systém