Volné pracovní místo  CREDIT SERVICES REPRESENTATIVE S AJ, druhý jazyk výhodou

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Máte zájem o práci ve finančním oddělení velké společnosti? Rádi byste užívali denně angličtinu, případně umíte i další cizí jazyk? Pak nám pošlete Váš životopis.<br/>
<br/>Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, hledáme kandidáta na pozici CREDIT SERVICES REPRESENTATIVE S AJ, druhý jazyk výhodou (španělština, italština, turečtina nebo němčina).<br/>
<br/>Pracovní náplň:<ul>
<li> komunikace s klienty ohledně nezaplacených faktur</li>
<li> zodpovědnost za svěřené portfolio klientů</li>
<li> analýza pohledávek</li>
<li> práce v MS Excel a interních databázích</li>
<li> pravidelný reporting</li>
<li> spolupráce s ostatními odděleními</li>
</ul>
<br/>Nástup: dohodou (spolupráce na 12 měsíců s předpokladem dlouhodobé spolupráce)<br/>
<br/>Lokalita: Praha 9 (metro Prosek)

Požadujeme

<ul>
<li> min SŠ vzdělání, ekonomického zaměření výhodou</li>
<li> anglický jazyk na velmi dobré úrovni (každodenní komunikace v obou jazycích jak písemnou tak psanou formou)</li>
<li> druhý jazyk na velmi dobré úrovni výhodou: španělština, italština, turečtina nebo němčina</li>
<li> předchozí zkušenost z administrativy/financí podmínkou</li>
<li> zkušenost z Credit and Collections výhodou</li>
<li> velmi dobrá znalost MS Office, především Excelu (pokročilé funkce, formátování, ...)</li>
<li> velmi dobré komunikační schopnosti</li>
<li> přátelská osobnost, orientace na zákazníky</li>
<li> spolehlivost, zaměřenost na detail, časová flexibilita</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 5 týdnů dovolené + 5 sick days</li>
<li> stravenky</li>
<li> balíček firemních benefitů formou Cafeterie</li>
<li> možnost využití jazyků v denní komunikaci</li>
<li> příjemné a nové pracovní prostředí</li>
<li> mladý tým</li>
</ul>
 Zpět