O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Provide clients with relevant information regarding registration process
- Conduct customer calls as main point of contact
- Check and ensure correct filling in of customer documentation
- Update, maintain and amend information in database
- Support customer queries on daily basis
- Develop and maintain good relationships with team members and client representatives
Požadujeme
- English plus Swedish/Danish/Dutch language – advance level is necessary
- Previous working experience in a similar role is advantageous
- Customer service skills
- Intermediate analytical skills
- Secondary or University education - economics is advantageous
- Eye for detail
- Ability to learn quickly
Nabízíme
- Possibility to join global fast growing organization
- Opportunity to develop
- Interesting and responsible position in a growing international company
- Work in multicultural team