Volné pracovní místo Customer Assurance
Popis pracovní nabídky
- Péče o zákazníka (zákaznický servis a vzorkování k zákazníkovi)
- Komunikace se zákazníky (Škoda Auto, SAS Automotive, GM, Magna…..)
- Spravuje reklamační systém ISQ a vyhodnocuje plnění otevřených reklamací od zákazníků
- Spravuje a eviduje garanční reklamace od zákazníků a komunikuje nápravná opatření k zákazníkům
- Eviduje a schvaluje faktury od zákazníků, u kterých vyhodnocuje plnění stanovených cílů
- Připravuje podklady pro Přezkoumání vedením, týdenní reporting a denní operativní porady
Požadujeme
- Min. střední odborné vzdělání
- Znalost anglického jazyka na komunikační úrovni podmínkou
- Praxe v automotive na obdobné pozici min. 1 rok
- Výborná znalost práce na PC (MS Office), znalost SAP výhodou
- Znalost FormelQ, QSB++, vzorkování k zákazníkovi v B2B-BeOn, GQTS-SQMS, VDA2, PPAP
- Ochotu učit se nové věci, flexibilitu, spolehlivost a pečlivost
- Vysoký stupeň zodpovědnosti
- Komunikativní, energickou osobnost, týmového ducha
- Řidičské oprávnění sk.B
Nabízíme
- Zaměstnání na plný pracovní poměr ve stabilní a prosperující společnosti působící v automobilovém průmyslu
- Zajímavé finanční ohodnocení + zaměstnanecké benefity (13., 14. plat, vzdělávání, závodní stravování, masáže, slevy atd.)
- 5 týdnů dovolené
- Příjemné pracovní prostředí
O nás
Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.
Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.
Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.