Volné pracovní místo CUSTOMER REFERENCE MANAGER

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Collaborate closely with the relevant Sales leads
  • Analyze the existing reference portfolio, performs a gap analysis in order to develop a thorough plan.
  • Define an aligned plan of activities which include: the heatmap,identi­fication of possible “prime” or “markee” customers, scalable and proactive activities, guidelines and approaches for optimized 1:1 support, models and methodologies for optimized execution of request keeping the customer at the center of attention
  • Manage risks proactively, anticipate business evolution and performance to actively secure and support revenue 
  • Ensure end-to-end execution of planned and ad hoc reference activities to support sales in pre-defined stages of the sales cycle. 
  • Continuously improve the reference program, to develop new and efficient processes, and innovate to ensure reference services are provided in the best interest of the customers 
  • Overall business strategy and core values are guiding principles for his/her work


Do you want to directly engage and influence the business? Are you interested in customer engagement? Do you like to be in touch with customers, support strategic deals, and make a difference. This position is just for you …


CUSTOMER REFERENCE MANAGER

Požadujeme

  • Bachelor Degree with min. 5 years (tele-) sales, sales support or marketing experience
  • Strong interpersonal, relationship building and communication skills or experiences
  • Comfortable to work in a virtual environment internally and with Customers
  • Knows how to turn strategic priorities into successful execution
  • Easily engages and collaborates with internal and external stakeholders, demonstrating a one team attitude and focus
  • Ability to challenge complexity, simplify, and innovate towards best in class customer experience
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Motivated and result-oriented
  • Project-management skills
  • Good listening and selling skills to identify ideal ways of engagement
  • Explain urgent requests and influence customers towards a win-win scenario
  • Support and enable customers for a successful experience

Nabízíme

  • Work in a prestigious international institucion
  • Motivation salary according to experience
  • International working environment across countries and continents

Podobné nabídky práce

Real Estate Controller
Ref. č.: 19-11-241157. Máte zkušenost z oblasti Real Estate Controllingu nebo Business controllingu? K tomu jste si prošel prostředím retailu či segmentem FMCG ? Nabízíme Vám lukrativní pozici na které máte možnost výrůst v manag ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Mzdový / mzdová účetní – konzultant / konzultantka mzdového softw...
Zajištění poradenství (hot-line), testování nových verzí mzdového a personálního programu FLUXPAM 5 a jeho nových modulů, školení uživatelů, zpracování mezd, analýza potřeb zákazníků, spolupráce na rozvoji systému. ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 5 Plný úvazek
dnes
Účetní – ekonom / ekonomka
- ekonomické uzávěrky, rozpočet střediska - příprava ročního hospodářského plánu - kontrola a zpracování přijatých faktur, vystavování faktur - vedení pokladny, hmotná odpovědnost - evidence a kontrola dodržování předpisů - přípra ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 9 - Horní Počernice Plný úvazek
dnes
Specialista pro ekonomiku, mzdy a kolektivní vyjednávání
místo výkonu práce: náměstí Winstona Churchilla č.p. 1800/2, Žižkov, 130 kontakt: Fiala Milan, tel.: <!--poslatEmail-->- 8-15 hod., e-mail: <!--poslatEmail--> poradenská a metodická činnost pro odborové organizace v oblasti podni ...
Odborový svaz KOVO náměstí Winstona Churchilla 1800/2,... Plný úvazek
včera
ekonomický poradce
místo výkonu práce Praha kontakt: Rodina Olga, e-mail: <!--poslatEmail--> výpis z RT, znalost programu Word, Excel, internet, aktivní RJ slovem i písmem (korespondence v ruštině), AJ, VŠ vzdělání, dobré komunikační schopnosti, odp ...
KČ Invest spol. s r.o. Praha Plný úvazek
včera
Specialisté v oblasti podnikové ekonomie
MV: Na spojce 610/6,101 00 Praha 10-Vršovice Kontakt: Posukh Serhiy, tel.: <!--poslatEmail-->(ČT,PÁ: 9-12), e-mail: <!--poslatEmail--> UoZ zasílat na sídlo - po předchozí tel.domluvě Znalost ruského jazyka
POSUCH STAV s.r.o. Na spojce 610/6, Praha Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno