Volné pracovní místo  Customer Service Representative - Medical

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Popis pracovní nabídky

Pro inovativní mezinárodní společnost, výhradního distributora speciálních zdravotních pomůcek, hledáme vhodné kandidát/ky na pozici „Customer Service Representative - Medical“, region: Praha.


NÁPLŇ PRÁCE:
Každodenní telefonický kontakt s pacienty – uživateli stomických nebo inkontinenčních pomůcek, který zahrnuje:
  • aktivní prodejní telefonáty s cílem udržet si stávající klienty nebo získat konkurenční klienty
  • vyřizování telefonátů od pacientů na bezplatné lince – pomoc s výběrem pomůcky, rady a doporučení kvalifikované pomoci v případě zdravotních problémů týkajících se nošení pomůcky, informace o způsobu dodání pomůcek
  • vyřizování zásilek a pošty pro stávající a konkurenční klienty užívající stomické pomůcky
  • obnovování a udržování databáze klientů v aktuálním stavu
  • úzká spolupráce s regionálními obchodními zástupci, s obchodním manažerem a s marketinkovou manažerkou
  • příprava měsíčních reportů shrnujících dosažené výsledky při udržení stávajících uživatelů a získání konkurenčních klientů
  • příprava projektů zaměřených na udržení nebo získání klientů
  • vytváření rozpočtu pro aktivity CRM ve spolupráci s marketinkovou manažerkou, osobní zodpovědnost za odsouhlasené výdaje
  • příprava analýz databáze klientů
  • příprava prezentací pro regionální obchodní zástupce týkající se fungování a projektů CRM
  • prezentace na setkáních uživatelů (o firmě, o pomůckách, o zákaznickém servisu)

Požadujeme

  • prodejní dovednosti, aktivní dotazování, aktivní naslouchání, hledání potřeb zákazníků, přesvědčivý projev
  • tah na bránu, orientaci na výsledek
  • ochota přijímat výzvy, nebát se odmítnutí
  • SŠ/VOŠ vzdělání (zdravotnického směru)
  • min. 1 rok praxe na obdobné pozici ve zdravotnictví (sales representative)
  • nutné mít zkušenosti s prodejem
  • prodejní schopnosti orientované na prodej po telefonu
  • umění naslouchat a přesvědčit, vysoký stupeň empatie, důraz na konečného uživatele - pacienta
  • výborné vyjadřovací, prezentační a organizační schopnosti, týmový hráč, optimistická, objektivní výsledkově orientovaná osobnost, odolnost vůči stresu
  • orientace v medicínském prostředí a distribuci
  • znalost AJ je plusem
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office)

Nabízíme

  • dobré pracovní zázemí a ochotné, spolupracující kolegy
  • bonusy
  • osobní přístup
  • školení
  • mobilní telefon a notebook
  • 5 týdnů dovolené
  • stravné


Nástupní plat: cca. 30 – 35 tis. Kč

Nástup: ihned (dohodou)

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět