Volné pracovní místo  IT SERVICE DESK (30.000 - 40.000 Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Na pozici "IT service desk" hledáme kandidáty, kteří jsou zkušení v komunikaci s externími zákazníky, dokáží s nimi dobře navazovat vztahy a nadále je udržovat. Ideálními uchazeči jsou ti, kteří dokáží pružně řešit problémy i v časovém presu a řešení umí dotáhnout do zdárného konce. Základními předpoklady je také dobrá orientace v IT, technická zdatnost a komunikativní angličtina.

  • zpracování přijatých požadavků od externího zákazníka (provozovatelé našeho SW) - ticketovací systém JIRA
  • telefonická / mailová komunikace se zákazníkem
  • analýza problému, zjištění všech okolností
  • vyřešení problému nebo předání na L3
  • komunikace v týmu i napříč vývojářskými týmy

Požadujeme

  • min. 2 roky zkušeností na zákaznickém servise / podpoře - ideálně podpora pro externího zákazníka
  • aktivní přístup k řešení problémů, maximální nasazení, prozákaznický přístup
  • základní orientace v databázích SQL
  • výhodou zkušenost s ticketovacím systém JIRA
  • smysl pro detail, schopnost zanalyzovat situaci
  • komunikativní angličtina

Nabízíme

  • velmi příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích blízko centra Brna
  • přátelští kolegové, kteří si nepotrpí na zbytečné formality
  • flexibilní pracovní doba
  • stravenky
  • služební telefon i pro soukromé účely
  • odborná školení
  • společné akce, teambuilding
  • široká škála občerstvení na pracovišti
  • chill out zóny
  • sprcha přímo ve firmě
  • slevové poukázky na sport / rekreaci
 Zpět