O firmě
Personální a vzdělávací agenturaPopis pracovní nabídky
- poskytování technické podpory členům Desktop Services
- problémové analýzy a řešení HW/SW
- analýza, identifikace a implementace včasného vylepšení a/nebo řešení ke zdokonalení celkové podpory desktopové platformy
- práce s Microsoft System Center Configuration Manager vč. inventáře SW/HW, SW packaging a distribuce, SUM, reportování a OS deployment
- příprava školicích materiálů a vedení školení na téma desktopových procesů, řešení a vylepšení dle potřeby
- místo pracoviště: Rožnov pod Radhoštěm
Požadujeme
- VŠ vzdělání v IT oblasti
- výbornou znalost Windows XP/7, MS Office 2007/2010, Internet Explorer 8.0 a vyšší, VPN, Enterprise smartphones solution – PODMÍNKA!
- znalost MS AD (Windows 2003/2008/2008 R2 Server), Group Policy Management, DNS, WINS, DHCP, PXE, NTP, SMTP, MS Exchange 2003/2010, Enterprise Antivirus solutions, Information Security PODMÍNKOU!
- zkušenost s Microsoft System Center Configuration Manager (SCCM)
- výhodou je zkušenost na pozici desktopového architekta
- virtualizace desktopů a aplikací
- dobrou znalost angličtiny slovem i písmem
- výborné komunikační dovednosti
- schopnost samostatné práce v rychle se měnícím prostředí, schopnost multitaskingu, schopnost změnit směr, určit priority a splnit termíny
Nabízíme
- platové ohodnocení odpovídající náročnosti vykonávané práce
- nadstandardní zaměstnanecké výhody (podpora bydlení, příspěvek na životní a penzijní pojištění, týden dovolené navíc a další)
- spolupráci na zajímavých mezinárodních projektech
- aktivní využití angličtiny
- možnost vzdělávání a profesního růstu
Jiná sdělení
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči!V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".