Popis pracovní nabídky
Administrativní a organizační podpora obchodního týmu.Zajištění bezproblémového chodu kanceláře.
Informování klientů o nabízených službách.
Kontaktování stávajících i nových klientů.
Evidence obchodních případů, sledování procesů.
Zadávání informací a inzercí do informačního systému.
Požadujeme
Středoškolské vzdělání s maturitou, VŠ výhodou.Velmi dobrá znalost angličtiny na komunikativní úrovni (slovem i písmem).
Dobré organizační a koordinační schopnosti.
Samostatná i týmová práce.
Znalost práce v MS Office, orientace v internetovém prostředí.
Proaktivní přístup, schopnost argumentace a příjemné vystupování.
Proklientský přístup.
Nabízíme
Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy na HPP i DPČ.Pravidelnou pracovní dobu.
4 týdny dovolené.
Sickdays.
Firemní notebook a mobilní telefon.
Profesionální zaškolení v oblasti trhu s nemovitosti, právní školení.