O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- to produce timely and accurate payroll
- to ensure quality controls in the payroll processes and update documentation
- for new customers, assist implementation team during testing phases
- maintain up to date knowledge of statutory legislation
- highlights and escalates relevant matters that may affect the running of client payrolls
- transfer knowledge to co-workers
Požadujeme
- secondary school or High school diploma
- experience in payroll / accounting department is a plus
- previous experience in Shared Service Center is an advantage
- good command of English language + German language is a must!!!
- knowledge of SAP is an advantage
- client focused, awareness and commitment to client service
Nabízíme
- friendly multinational environment
- profesional development + training
- motivating salary + interesting benefit package
- daily use of English language