Volné pracovní místo  DO YOU SPEAK GERMAN + ENGLISH ???

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • to produce timely and accurate payroll
  • to ensure quality controls in the payroll processes and update documentation
  • for new customers, assist implementation team during testing phases
  • maintain up to date knowledge of statutory legislation
  • highlights and escalates relevant matters that may affect the running of client payrolls
  • transfer knowledge to co-workers

Požadujeme

  • secondary school or High school diploma
  • experience in payroll / accounting department is a plus
  • previous experience in Shared Service Center is an advantage
  • good command of English language + German language is a must!!!
  • knowledge of SAP is an advantage
  • client focused, awareness and commitment to client service

Nabízíme

  • friendly multinational environment
  • profesional development + training
  • motivating salary + interesting benefit package
  • daily use of English language

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět