Volné pracovní místo  DUTCH SPEAKING CUSTOMER ORDER SERVICE REPRESENTATIVE

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

Is Dutch your native language? Do you also speak fluent English? Do you wish to work in international environment and communicate with customers?

If you have answered three times yes, take your chance and become a part of Customer Order Service center in Prague!

On behalf of our international client we are looking for a candidate for position:

DUTCH SPEAKING CUSTOMER ORDER SERVICE REPRESENTATIVE

We can offer you:

  • great working experience
  • training abroad
  • multinational environment
  • long term job position for worldwide known employer
  • motivating salary

Main job responsibilities:

  • Customer order service, with responsibility for direct customers
  • Receiving and acting on enquiries for the customers
  • Processing of customer orders
  • Applying correct pricing
  • Monitoring the customer complaints
  • Communication regarding customer requirements for transport and shipment
  • Organize dispatch, collation of information for invoicing
  • Sales support

Key requirements:

  • Fluent Dutch and English
  • User knowledge of SAP is very welcome
  • Min. High school graduation exam
  • Experience as international customer service or logistics administrator or representative
  • Basic user knowledge of the MS tools as Excel, Word, Outlook
  • Excellent interpersonal and communication skills, customer service orientation, ability to work in multi cultural environment

By submitting information, you consent to the collection and processing of your personal data for employment and job placement. More on privacy here: použijte odpovědní formulář

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět