Volné pracovní místo  EKONOM/KA A AJ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění "Povolení ke zprostředkování zaměstnání" vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.



ČEMU SE VĚNUJEME?

Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.



JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/RECRUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/EXECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Brno
Pracovní doba: Flexibilní začátek pracovní doby
Finanční ohodnocení: dle zkušeností

Jste sebevědomá, energická a samostatná osobnost, která ví, že bez pořádku v číslech nemůže společnost dobře fungovat? Máte za sebou skvělé výsledky, ale Váš hlas pořád nikdo neslyší? Nezoufejte a ozvěte se – mezinárodní strojírenská společnost hledá nového člena užšího managementu FINANCIAL LEADER.

Co je náplní práce?

budete partnerem a pravou rukou vedení společnosti
kontrola a optimalizace procesů, aktualizace interních směrnic
zodpovědnost za controllingové procesy výrobní společnosti
kontrola a účtování došlých faktur, příprava a zpracování plateb
příprava podkladů pro audity
kontrola účetnictví a finančních údajů společnosti – odpovědnost za správnost, úplnost a aktuálnost dokumentace
pravidelný reporting a analýza dat pro interní účely
spolupráce s externími firmami a zahraniční centrálou
spolupráce v oblasti personálního řízení – příprava pracovních smluv, organizace výběrových řízení, zpracování a kontrola docházky

Co byste ještě měli vědět?

Hledáme sebevědomou osobnost, kterou žene dopředu touha přijímat a zdolávat nové výzvy. Člověka, který se umí prosadit, prezentovat svůj vlastní názor, ale zároveň je oporou zaměstnanců a důvěrníkem vedení společnosti. S rozvahou a nadhledem dokáže komunikovat změny a přispět k jejich úspěšnému řešení.

Požadujeme

Jaký je kandidát, kterého bychom rádi poznali?

má SŠ nebo VŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
má alespoň 5 let praxe v oboru
ovládá pokročilejší funkce MS Excel (např. umí tvořit kontingenční tabulky)
má pokročilou znalost anglického jazyka – k denní komunikaci se zahraničím v písemné i ústní formě
umí se prosadit, je schopný delegovat úkoly
dokáže si určit priority a samostatně řešit problémy

Nabízíme

Co Vás čeká, když uspějete?

stabilní zaměstnání a fajn kolektiv
profesní zaškolení a možnost dalšího rozvoje
motivující finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností
25 dní dovolené
příspěvek na stravování formou stravenek a další odměny
místo výkonu práce, které je snadno dostupné MHD Brno
 Zpět