Volné pracovní místo  Asistent/ka obchodního oddělení

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 40 000–50 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

O firmě

Kompetence, exkluzivita, vášeň – to je Engel & Völkers. Již 16 let jsme pevnou součástí pražského realitního trhu a od roku 2021 působíme také v Plzni. Naše společnost s německými kořeny staví na profesionalitě, díky níž jsme mezi špičkami v oblasti luxusních nemovitostí. Náš tým tvoří 110 lidí, kteří denně pracují na plnění snů o bydlení či hledání výhodných investičních příležitostí. Zakládáme si na přátelském a podpůrném kolektivu, ve kterém každý může najít svůj profesní rozvoj i přátelství. Engel & Völkers nabízí nejen výjimečné zázemí, ale i prostředí, kde se vášeň pro reality snoubí se seberealizací a osobním růstem.

Popis pracovní nabídky

Co Vás čeká:


  • Administrativní podpora týmu – správa dokumentů a organizace podkladů
  • Tvorba profesionálních exposé (prezentace nemovitostí) v souladu s naší firemní kvalitou
  • Podpora týmu – zajištění administrativního zázemí, koordinace běžné agendy a pomoc s ad hoc požadavky kolegů
  • Zajištění hladkého chodu kanceláře –Kontrola pořádku a technického zázemí
  • Zastupování na recepci – profesionální uvítání klientů, vyřizování telefonátů a koordinace schůzek
  • Pomoc s tabulkami v Excelu – zpracování reportů, základní analýzy dat a příprava přehledů pro tým

 

Koho hledáme:


  • Pečlivého a organizačně zdatného člověka, který zvládá multitasking s úsměvem
  • Zkušenosti s administrativní či asistentskou pozicí – min. 2 roky
  • Dobrá znalost MS Office, zejména Excel a Word
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti – budete v úzkém kontaktu s klienty a kolegy
  • Samostatnost, spolehlivost a chuť pomáhat tam, kde je to potřeba.
  • Znalost angličtiny

 

Co nabízíme:


  • Stabilní práci v zavedené mezinárodní společnosti s prestižním renomé
  • Jistota HPP s fixní mzdou a osobní bonusy
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Rozmanité úkoly, díky kterým se nebudete nudit
  • Přátelské pracovní prostředí a tým, na který se můžete spolehnout
  • Moderní kanceláře na atraktivní adrese v Praze
  • Zvýhodněná Multisport karta, každý den čerstvé ovoce na pracovišti, školení

 

Našli jste se mezi řádky? Zašlete nám svůj životopis, včetně krátkého motivačního dopisu, my se s Vámi rádi spojíme a domluvíme se na dalším postupu.

Máte zájem o nabídku Asistent/ka obchodního oddělení?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Radana Jandová z Engel & Völkers

Aktualizováno před 2 dny

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Asistent/ka obchodního oddělení

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět