Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha-centrum

Volné pracovní místo EXECUTIVE ASSISTANT

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

As the Executive Assistant your key role will be to support CEO's daily agenda, ranging from preparation and follow-up of management meetings, organization of travel and accommodation, up to the attendance of key management meetings to ensure results consolidation and execution. Prepare monthly reports for budgeting meetings, consolidate inputs from direct reports of managers. Provide inputs for reporting.


Key Responsibilities:
 

  • Calendar and Correspondence of the Management (maintain/pri­oritize and organize Outlook calendar/folders for assigned management) 
  • Schedule appointments, manage inbox, read and respond to correspondence independently or as agreed with management 
  • Provides information to managers, co-workers, customers, partners, vendors, prospects by telephone 
  • Travel and Meeting Logistics Coordination (organizing business trips – flight tickets, accommodation, taxi etc.)
  • Arrange meetings (internal team & external customer/vendor/par­tner) and coordinate conference logistics as required. 
  • Process expenses associated with such travel/meeting coordination for assigned management. 
  • Prepare/administer complex (activity/expense) reports, projects, documentation and correspondence which may also require collecting, organizing, consolidating and analyzing data.


For our important client, global consulting company, we are looking for a suitable candidate for the position

EXECUTIVE ASSISTANT

Požadujeme

  • Successful completed secondary education; Bachelor (or Master) degree preferred 
  • Czech native, fluent in English (advanced level)
  • previous working experience – min. 2 years
  • Knowledge of MS Office applications
  • Excellent organizational skills combined with a calm, team-player attitude, good sense 

of prioritization and multitasking, and ability to work under pressure 

  • Open-minded, creative, flexible, proactive, service- and detail-oriented, non-conflict and 

self-motivated personality

  • Professional and pleasant style of communication

Nabízíme

  • Dynamic and prestigious working experience
  • Daily use of English language
  • Participation in internal/external trainings
  • Corporate events and training
  • Start date: July 2015

Podobné nabídky práce

Recepční
* Organizace chodu recepce a zajišťování porad vedení společnosti (rezervace zasedacích místností, občerstvení). * Zpracování pošty, datových schránek a administrace obchodních sml ...
AutoESA a.s. Průmyslová 1306/7, Praha 10 Plný úvazek
aktivní
Přivýdělek 12-15 tis. z domova.
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Pro celou ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
dnes
HR ASSISTANT WITH ENGLISH AND FRENCH/GERMAN
Ref. č.: 13-12-241308. Do you feel HR can be your field? Do you master English and French/German? Then we have an interesting offer for you!<br/> <br/>An international company is looking for candidate for the position HR ASSISTAN ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
dnes
ASISTENTKA OBJEDNÁVEK PRAHA ZÁPAD (20.000 - 26.000,- Kč)
Jste komunikativní a flexibilní? Rádi pracujete s lidmi a hledáte novou pracovní výzvu? Máte zkušenosti v telekomunikaci nebo vyřizování objednávek? Rádi byste pracovali pro rozrůstající se společnost? Pak hledáme právě Vás!!! ...
Advantage Consulting, s.r.o. okres Praha-západ, kraj Středočeský Plný úvazek
dnes
Přivýdělek 12-15 tis. z domova na 2-3 hod. denně.
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Celá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno