Volné pracovní místo  Experienced Office Manager

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Our client, a well-established international company is looking for a highly quailified office assistant for it's Prague office.<br/>
<br/>key responsibilities:<ul>
<li> administrative and organization support to Sales Manager and team</li>
<li> communication with clients</li>
<li> cooperation with sales department</li>
<li> organization of events and fairs</li>
<li> office management</li>
<li> documents management</li>
<li> cooperation with branches abroad</li>
<li> invoices processing</li>
</ul>
<br/>location: Roztoky u Prahy

Požadujeme

<ul>
<li> high school/university education</li>
<li> minimum 3 years experience in administration/office management</li>
<li> proficient English, native Czech</li>
<li> excellent communication and organization skills</li>
<li> positive, driven attitude</li>
<li> friendly personality</li>
<li> high level of dedication</li>
<li> team player</li>
<li> good knowledge of MS Office</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> attractive compensation package</li>
<li> friendly work environment</li>
<li> long time cooperation</li>
<li> once or twice a year visits to companys' branches abroad</li>
<li> flexible working hours</li>
</ul>

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět