O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Vítání klientů/návštěv, uvádění do zasedacích místností, nabídnutí občerstvení
- Telefonická komunikace, přepojování hovorů, emaily, sms zprávy
- zpracování odchozí a příchozí pošty, DHL, objednání kurýrů,
- Koordinace firemních řidičů dle jejich pracovních plánů
- Komunikace a spolupráce s ostatními útvary společnosti.
- Ad hoc úkoly + administrativa
Požadujeme
- VŠ vzdělání
- Pokročilá znalost AJ slovem i písmem podmínkou - každodenní komunikace
- Velmi dobrou znalost MS Office
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost a pečlivost
- Zkušenosti na pozici recepční/Office Management pozici min 2 roky
- Reprezentativní vystupování, aktivní osobnost
- Flexibilita, multitasking,
Nabízíme
- Zázemí silné mezinárodní společnosti
- Motivující platové ohodnocení
- Firemní benefity
- Nástup: ihned