O firmě
AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZPopis pracovní nabídky
Hledáme vhodného kandidáta pro nadnárodní společnost působící v oblasti nemovitostí na pozici Facility Coordinator.Náplň práce:
asistence Facility Managerovi ve finančních, technických a administrativních úkonech, komunikace s klientem - nájemcem a dodavateli služeb.
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- aktivní znalost AJ - komunikace se zahraničním klientem
- praxi v oblasti Facility Managementu nebo na jiné i administrativní pozici nejlépe ve firmě se stavebním nebo technickým zaměřením
- technické myšlení
- organizační schopnosti
- výbornou znalost MS Office SAP výhodou
Nabízíme
- zázemí nadnárodní společnosti
- mladý kolektiv
- další benefity: stravenky, nadstandardní zdravotní péče, životní pojištění...