Volné pracovní místo  Facility Manager - Správa nemovitosti a vybavení společnosti #16515191

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Popis pracovní nabídky

Již od roku 2007 společnost PeopleConsulting úspěšně spolupracuje s celou řadou významných klientů z různých oborů. Spolupracujte s námi a můžete získat nabídky od více zaměstnavatelů a pak si jen vybrat tu nejlepší pracovní příležitost pro vás!

Hledáme zkušeného Facility Managera, který převezme kompletní správu budov u výrobní společnosti.

Jedná se o jedinečnou pozici pro světovou jedničku ve svém oboru!

Co bude Vaše role obsahovat?
Kompletní řízení správy svěřených nemovitostí a strojního vybavení po ekonomické i technické stránce
Zajištění aktivní komunikace s dodavateli, účast na výběrových řízeních
Zodpovědnost za oblast BOZP a PO a environmentální problematiku
Pravidelný finanční a technický reporting
Vedení týmu údržby, úklidu a recepce

Požadujeme

Co od Vás očekáváme?
VŠ vzdělání (ekonomický nebo technický směr výhodou)
Hluboké a rozsáhlé pracovní zkušenosti z obdobné pozice - technický i znalostní background (výrobní společnost)
Uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
Komunikativní znalost AJ (pravidelná komunikace se zahraničním vedením společnosti)
Samostatnost a rozhodnost - aktivní přístup k řešení problémů
ŘP sk. B - aktivní řidič

Nabízíme

Na co se můžete těšit?
Jedinečná pracovní pozice v dynamicky se rozvíjející společnosti.
Příležitosti k profesnímu a kariérnímu růstu rozvíjené na mezinárodní
Velmi atraktivní finanční ohodnocení na základě pracovních výsledků
Flexibilní pracovní dobu včetně možnosti home officu
13 platů, příspěvek na dopravu, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
5 týdnů dovolené a další

Jiná sdělení

Máte-li zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře. Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta. Abychom mohli s Vašimi osobními údaji pracovat, je důležité, abyste nám poskytl/a souhlas se zpracováním vašich osobních údajů. Odpovědí na tuto pracovní nabídku souhlasíte se zpracováním osobních údajů a potvrzujete, že jste měl/a možnost seznámit se s informacemi o nakládání s osobními údaji. Pokud nám Váš souhlas v rámci GDPR udělit nechcete, prosím uveďte tuto informaci v rámci zaslání Vašeho životopisu. Pokud nám souhlas neudělíte, nemůžeme Vám nabízet jiné vhodné a Vašemu profilu odpovídající pracovní nabídky, např. ty, které neinzerujeme. Jestliže Váš profil bude odpovídat požadavkům na pozici některého našeho klienta, budeme Vás nejpozději do 10 dnů kontaktovat. V případě, že náš klient má jiné požadavky na Vámi poptávanou pozici, zvážíme Váš profil na jiné současné nabídky a zařadíme si Váš životopis do naší databáze. Rádi Vás budeme kontaktovat s jinou pracovní nabídkou odpovídající Vašemu profilu a požadavkům klienta. Těšíme se na budoucí spolupráci a přejeme Vám hezký den. Váš tým PeopleConsulting
 Zpět