O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- správa přidělených objektů, majetku a vozového parku
- řešení havarijních stavů a krizových situací a jejich odstranění
- příprava cenových nabídek/výběrových řízení
- komunikace a koordinace s nájemci, s generálními dodavateli, s odbornými a servisními firmami
- tvorba servisních/rámcových smluv a jejich kontrola
- tvorba a kontrola předávacích protokolů, vyřizování a příprava související administrativy
- správa BOZP a PO
Požadujeme
- řidičský průkaz sk. B,
- zkušenost se správou nemovitostí výhodou
- znalost AJ komunikativně /NJ výhodou
- praxe s vedením lidí a komunikací s dodavateli
- schopnost tvorby dokumentů (dopisů, smluv, výzev, apod.)
- znalost práce s PC
Nabízíme
- organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- časová flexibilita, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a chuť do práce
- logické uvažování, schopnost analytického myšlení při práci
- Zajímavé platové ohodnoceni
- Stravenky
- Bonus za docházku
- Příspěvek na dojíždění (pro mimo Plzeňské)