Volné pracovní místo  Fakturant/ka – administrativní pracovník

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá distribucí kosmetiky po České republice a působí na trhu více než 20 let, hledáme vhodné kandidáty na pozici Fakturant/ka – administrativní pracovník.

Náplň práce:

  • Zpracovávání přijatých objednávek a jejich expedice
  • Vystavování dodacích listů, faktur, opravných daňových dokladů
  • Zadávání dat do účetního systému
  • Komunikace s dodavateli a odběrateli (Drogerie DM, Rossmann, Teta drogerie, Alza, Globus, Tesco, Hebe, Notino)
  • Administrativní skladový příjem a výdej zboží
  • Komunikace se skladem ohledně zpracování a expedice (logistiky) objednávek
  • Objednávání přepravy (PPL, DPD, Geis, TopTrans, GLS, Zásilkovna, ČP)
  • Vyřizování objednávek a logistiky s externím skladem Raben
  • Vedení skladové agendy v účetním systému
  • Evidence a archivace účetních dokladů
  • Spolupráce s dalšími odděleními napříč společností

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxi na obdobné pozici
  • Znalost anglického jazyka na základní úrovni – spíše mailová komunikace
  • Znalost polského jazyka – výhodou
  • Uživatelskou znalost MS Office, především MS Excel
  • Znalost účetních systémů – ideálně Money S4
  • Samostatnost, týmovost, pečlivost, zodpovědnost
  • Ochotu učit se novým věcem

Nabízíme:


  • Zázemí stabilní, etablované a stále se rozrůstající společnosti
  • Práci na HPP, možný i zkrácený úvazek
  • Motivující finanční ohodnocení a prémie
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na důchodové pojištění
  • Roční odměny
  • Občerstvení na pracovišti
  • Zaměstnanecké slevy na obchodované zboží
  • Vzdělávací kurzy
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Praha – Strašnice (cca 100 metrů od zastávky metra Skalka)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Benefity

  • Bonusy/prémie
  • Sleva na firemní výrobky/služby
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Občerstvení na pracovišti

Požadujeme

Angličtina - Základní

Máte zájem o nabídku Fakturant/ka – administrativní pracovník?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Předvýběr Personalista z PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.

Aktualizováno před pár hodinami

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Fakturant/ka – administrativní pracovník

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět