Volné pracovní místo  Fakturantka, asistentka obchodního ředitele

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Zpracování agendy obchodního oddělení (cenové nabídky, smlouvy, evidence zákazníků, archivace, korespondence s obchodními partnery), kompletní externí i vnitro fakturace, komunikace se zákazníky, překlady textů z a do NJ, zpracování přijaté a odesílané pošty, vedení pokladny, příprava podkladů pro ekonomické výkazy a reporting.

Požadujeme

Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo stavebního směru, aktivní znalost práce na PC (Outlook, MS Office), velmi dobrá znalost němčiny slovem i písmem, ŘP sk. B, spolehlivost, odpovědnost, částečná časová flexibilita, příjemné vystupování, ochotu učit se novým věcem.

Nabízíme

Zázemí stabilní společnosti, týden dovolené navíc, možnost dalšího vzdělávání, stravenky.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je ČR Beton Bohemia spol. s.r.o.

Místo práce: Český Krumlov

Termín nástupu: 1. 6. 2014

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět