O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Zodpovědnost za finanční oddělení, vedení týmu šesti podřízených
- Dohled nad vedením oddělení Accounts payable
- Finanční plánování a finanční controlling celé společnosti v rámci ČR
- Zodpovídání za finanční ukazatele společnosti
- Pravidelný rozbor hospodářských výsledků společnosti, dohled nad fungováním vnitřních účetních předpisů a kontrolních mechanismů společnosti
- Dohled nad metodikou účetnictví a dodržování korporátních pravidel
- Zpracování analýz, pravidelné reportování o výsledcích hospodaření vedení závodu a centrálnímu vedení v zahraničí
- Komunikace a spolupráce s auditory a daňovými poradci
Požadujeme
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Praxe na podobné pozici (alespoň 1-2 roky), znalost českých účetních standardů
- Velmi dobrá znalost AJ podmínkou, znalost NJ výhodou
- Zkušenosti s vedením kolektivu, manažerské schopnosti (ideálně zkušenosti z mezinárodního prostředí)
- Analytické a logické myšlení
Výhodou je:
- Znalost systému US GAAP, nebo pravidel SOX
- Znalost systému SAP
Nabízíme
- Zázemí významné nadnárodní společnosti s dlouholetou tradicí
- Náročná a zodpovědná práce
- Příležitost k využití znalostí a zkušeností a zároveň k profesnímu růstu
- Práce v příjemném pracovním prostředí a kolektivu
- Zajímavé finanční ohodnocení a systém zaměstnaneckých výhod
- Místo výkonu práce ve Vyškově (cca 30 km od Brna)