O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Hlavní úkoly- Analýzy a návrhy zlepšení finančních a provozních procesů
- Procesní zprávy a ad-hoc analýzy pro místní a evropské / globální vedení společnosti
- Zpracování výsledků pro potřeby evropského vedení společnosti
- Příprava ročního budgetu a ekonomické plány, následné zpracování výsledků s budgetem
- Sledování nákladů, účetnictví a controlling
- Připravuje metody a postupy sběru a zpracování dat. Používá různé zdroje dat, metody, analýzy dat
- Spolupráce na IT systémy údržby / rozvoj a zapojení do realizace systémů
- Reviduje investice společnosti
- Implementace a správa politik Finance Company, metod a postupů
Požadujeme
VŠ ekonomické vzdělání (Mgr., Ing.)- 5 let zkušeností na obdobné pozici
- Odborné znalosti , schopnost jejich využití
- Znalost účetních postupů
- Aktivní počítačové znalosti, zejména Excel na pokročilé úrovni
- Jazykové dovednosti - pokročilá znalost ANJ nutná (německy - výhodou)
- Znalost ERP / MRP / účetnictví IS (Oracle - výhodou)
- Analytické schopnosti, logické myšlení
- Komunikativnost, ochota, flexibilita
- Odpovědnost, schopnost pracovat v týmu
- Místo bydliště – Středočeský kraj – KO, KH a blízké okolí do 40 km
Nabízíme
- Ekonomické analýzy dat
- Příprava finančních a strategických zpráv o společnosti a její ekonomické situaci
- Plánování, reporting a rozpočtování
- Schopnost rozhodování
. Motivující finanční ohodnocení