O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- měsíční reporting pro mateřskou společnost ve stanovených termínech, příprava komentářů, analýza
- příprava finančních a statistických výkazů
- průběžná analýza plnění ukazatelů plánu včetně návrhů opatření pro vedení společnosti
- spolupráce s účtárnou při měsíčních závěrkách, kontrola správnosti účetnictví, součinnost při
- řízení finančních toků, prognózování cash-flow
- správa firemní vozové flotily (spolupráce s leasingovou společností)
- spolupráce s pojišťovacím makléřem, kontrola smluv, poskytování informací při likvidaci škod
- aktualizace vnitropodnikových směrnic v oblasti účetnictví
- spolupráce s bankami, auditorskou firmou a finančním úřadem
Požadujeme
- VŠ ekonomického směru
- alespoň 1 rok relevantní praxe (finance, controlling, účetnictví), u zahraniční (obchodní)firmy
- znalosti českých účetních standardů, základní znalost v oblasti daní, znalost mezinárodních
- zkušenosti s informačním systémem SAP, dobrá znalost MS Office –Excel!
- aktivní znalost angličtiny, němčina k tomu výhodou
- analytické myšlení, flexibilita, dobré komunikační schopnosti
- vysoké pracovní nasazení a loajalita vůči zaměstnavateli
Nabízíme
- souhrn firemních benefitů
- výhodné platové podmínky
- práce v příjemném kolektivu
- nástup možný ihned