O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- zodpovědnost za vystavování faktur a jejich evidenci
- párování dobropisů a faktur vydaných
- zodpovědnost za bankovní operace ( kontrola a reporting přijatých plateb + kontrola a příprava plateb při vracení rezervačních záloh zákazníkům)
- zodpovědnost za příjem zákaznických plateb v hotovosti / kartou a jejich následné zaúčtování
- zajištění odvodu hotovosti pro bezpečnostní agenturu
- zodpovědnost za tvorbu a evidenci objednávek obchodního oddělení
- zodpovědnost za faktury přijaté
- provádění credit controllingu (neuhrazené pohledávky)–upomínko výproces
- zodpovědnost za měsíční finanční uzávěrku obchodního oddělení
- příprava finančních analýz dle potřeb Sales Managera
- administrativní podpora obchodního oddělení (klientské složky, provize apod.)
- podpora v oblasti HR
- úzká spolupráce s finančním oddělením společnosti
- další činnosti dle požadavků Sales Managera
Požadujeme
- komunikativní znalost angličtiny (mluvené, psané)
- zkušenosti s fakturací
- znalost práce na PC (MS Office)
- 1-2 roky praxe, pokročilá znalost účetnictví a daňové problematiky
- systematičnost, pečlivost
- morální dospělost a integrita
- zdravě asertivní přístup
Nabízíme
- možnost pracovat u renomované mezinárodní společnosti
- zajímavé platové ohodnocení (40 000 – 50 000 Kč)
- kontrakt na 1 rok
- pracovní dobu od 9 do 18 hodin.