Volné pracovní místo  FINANČNÍ ŘEDITEL/PLZEŇSKÝ KRAJ/VAC

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta, jednu z největších českých firem zabývající se výrobou interiérových dveří, hledáme vhodného kandidáta na pozici:

FINANČNÍ ŘEDITEL/PLZEŇSKÝ KRAJ/VAC

Náplň práce:

  • řízení činnosti finančního a ekonomického úseku společnosti v souladu se schválenými stanovami společnosti a obecně právními předpisy
  • přímo řídí pracovníky na pozici: asistent FŘ a personalistika, kalkulace a plánování, mzdová účetní a hlavní – finanční účetní, IT – Project manager
  • rozhodování o činnostech v organizaci a řízení finančního a ekonomického úseku společnosti s cílem dosažení maximálního efektu řízeného útvaru
  • v personální oblasti rozborová činnost odborné úrovně zaměstnanců a jejich skladby ve společnosti
  • zajištění uzavírání pracovních poměrů a vedlejších pracovních poměrů, dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
  • vypracování zásadních cílů v řízení financování a ekonomiky společnosti
  • zpracování kalkulací existujících a nových výrobků do úrovně ÚVN a zisku
  • stanovení limitů materiálů, polotovarů, nedokončené výroby, náhradních dílů, pomocného materiálu a spec.nástrojů, hotového zboží
  • stanoví výkonnostní odměny pro kategorii D a THP dle stanovených zásad
  • rozpracování mzdové politiky na podmínky jednotlivých dílen. Ve spolupráci se mzdovou účetní společnosti namátkově kontroluje dodržování mzdových předpisů
  • evidence a doplňování smluv o hmotné odpovědnosti pracovníků společnosti, dodržování příslušných instrukcí
  • podklady pro fakturaci včetně vystavování zelených dodacích listů a příjmů peněz a vystavování příslušných dokladů
  • styk s finančními ústavy, finančním úřadem a dalšími orgány státní správy
  • shromažďování a evidence všech vnitřních a vnějších předpisů a norem a další dokumentace souvisejících s jím vykonávanou činností a zajišťění jejich aktualizaci a uchování
  • spolupráci při navrhování pořízení nového SW a HW
  • zodpovídá za dodržování pracovněprávních předpisů především při rozvazování pracovních poměrů výpovědí nebo okamžitým zrušením ze strany společnosti
  • za informační výsledky společnosti, systém zpracování podkladů a výsledků a uplatňování výsledků výpočetní techniky na finančním a ekonomickém úseku
  • za vypracování finančního plánu společnosti v hodnotovém vyjádření dle organizační struktury společnosti
  • za evidenci a vedení veškeré dokumentace hospodářského a finančního plánu včetně cenových dokladů
  • za zajištění finančních prostředků společnosti ke krytí oběžných a investičních prostředků a provádění všech finančních a pokladních operací s tím spojených

Požadujeme

  • vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání ekonomického směru
  • praxe: všeobecná 15 let / odborná 10 let / manažerská 3 roky
  • znalost jednoho světového jazyka
  • uživatelská znalost Microsoft Windows Word, Excel, Outlook, Internet, IS ELKA
  • manažerské schopnosti
  • řidičský průkaz skupiny B
  • znalost daňové problematiky a účetnictví

Nabízíme

  • zajímavou práci ve stabilní české společnosti
  • práci na plný úvazek
  • dobré platové podmínky
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • pružná pracovní doba, mobilní telefon, notebook,
  • další benefity: příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy a školení, firemní akce

Jiná sdělení

Nástup: ihned
Místo výkonu: Sušice

Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ na e-mail a uvádějte značku 15016/ŘED/VAC.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
 Zpět