Volné pracovní místo  |FINANČNÍ SPECIALISTA|ÚČETNÍ|S CHORVATŠTINOU NEBO SRBŠTINOU|MOŽNOST HOME OFFICE|

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 4-11-227142. Máte čerstvě po škole, nebo se chystáte na státnice a hledáte startovní pozici pro Vaší kariéru?<br/>
<br/>Pokud Vás zajímá práce v administrativě a účetnictví a rádi byste využili svou znalost srbského nebo chorvatského jazyka na aktivní úrovni tak právě pro Vás je určena tato pozice v mezinárodní společnosti kde jediným stropem vašeho kariérního růstu je vaše odhodlanost a ochota na sobě neustále pracovat a rozvíjet se.<br/>
<br/>Hledáme absolventy i zkušené mazáky na pozici "|FINANČNÍ SPECIALISTA|ÚČETNÍ|S CHORVATŠTINOU NEBO SRBŠTINOU|MOŽNOST HOME OFFICE|".<br/>
<br/>Náplň práce:<br/>
<ul>
<li> zpracovávání přijatých faktur v systému SAP</li>
<li> přiřazování faktur k vytvořeným objednávkám</li>
<li> kontrola faktur</li>
<li> přípravné práce pro platební běh včetně jeho spouštění</li>
<li> každodenní telefonická/e-mailová komunikace s interními/externími zákazníky</li>
<li> podílení se na měsíčních, čtvrtletních a ročních závěrkách v dané oblasti účetnictví</li>
<li> příprava podkladů pro auditory ze strany zákazníka</li>
<li> podílení se na zavádění nových procesů</li>
<li> reporting</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> SŠ/VŠ vzdělání</li>
<li> zájem o práci v administrativě a účetnictví/financích</li>
<li> srbský nebo chorvatský jazyk na komunikativní úrovni</li>
<li> ochota na sobě pracovat a dále se rozvíjet</li>
<li> praxe a zkušenosti s MS Office - Excel, Word</li>
<li> flexibilita</li>
<li> pro-aktivita</li>
<li> analytické myšlení</li>
<li> týmový duch </li>
</ul>
<br/>Výhodou:<ul>
<li> teoretická znalost účetnictví</li>
<li> znalost systému SAP</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 5 týdnů dovolené</li>
<li> pružná pracovní doba</li>
<li> možnost práce z domu - HOME OFFICE (až 2 dny v týdnu)</li>
<li> příspěvek na volnočasové aktivity</li>
<li> možnost využívat relaxačních prostor společnosti</li>
<li> možnost kariérního růstu</li>
<li> firemní vzdělávání/školení</li>
<li> mladý pracovní kolektiv</li>
<li> moderní pracovní prostředí</li>
<li> relaxační místnosti</li>
</ul>

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět