Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo GENERAL LEDGER - Junior

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 1–28–204653. This is an excellent opportunity for candidates who studied finance & accounting and who are seeking a demanding and challenging role at successful international business!


This role will suit you if:
  • You have short-term bookkeeping or accounting experience and are interested in deepening your knowledge within these areas
  • You enjoy to work within a multinational team of experts
  • You are seeking a role in friendly and motivated team


Your main responsibilities will be:
  • General Ledger accounts reconciliations
  • Delivering month-end financial information and regular month end closing activities
  • Various reporting activities
  • Preparing, managing, and controlling journal entries
  • Financial approving
  • Invoice and financial approval
  • Identifying process improvements
  • Maintaining the process documentation and keep accounting systems update
  • Solving accounting issues
  • Audits support – providing information for external and internal audit, accounting assistance


This position will allow you to become an important part of the company's hierarchy and participate in month-end closing procedures resulting in accurate and precise financial statements.

Požadujeme

  • Educational background in Finance, Accounting, Economics, Business Administration or similar
  • Very good command of English knowledge
  • Book keeping or accounting experience – even a shorter one
  • Knowledge of finance procedures and principles
  • Very good command of MS Office, especially MS Excel
  • Knowledge of SAP would be beneficial
  • Capable of operating in an environment where clear communication, accuracy and timeliness are key factors

Nabízíme

  • 25 days of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Junior účetní/administrátor zahraničních společností se znalostí ...
- zpracování účetních závěrek zahraničních společností - písemná komunikace se zahraničními auditory - všeobecná administrativní činnost v daňovém a účetním oddělení - práce s dokumenty v anglickém jazyce ...
KAMINARI s.r.o. Koněvova 1965/208, Praha Plný úvazek
týden
Přivýdělek z domova při zaměstnání na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12...
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
Martin Diviš Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
dnes
Junior účetní
• Kontrola podkladů k přijatým fakturám • Zpracování a účtování přijatých faktur • Účtování bankovních výpisů • Měsíční inventura svěřených účtů • Vedení a účtování pokladny • Controlling pohledávek • Kontrola účetnictví n ...
Kariéra spol. s r.o. čtvrť Praha 6, Praha Plný úvazek
dnes
REFERENT/REFERENTKA - ÚČETNÍ
• zpracování účetní závěrky a zajištění souvisejících výkazů; • komunikace s úřady; • postupné zapracování na pozici hlavní účetní.
Kariéra spol. s r.o. čtvrť Praha 1, Praha Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
FAKTURANTKA S AJ+NJ - Praha 4 #8154366
Co bude Vaší náplní práce: Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury Kontrola podkladů k fakturaci Zadávání dat do interního systému Komunikace s dodavateli Komunikace se zahraniční centrálou ...
People Consulting s.r.o. Praha, Středočeský kraj Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno