Volné pracovní místo  Hlavní účetní - převod účetnictví do Prahy

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20-28-245855. O SPOLEČNOSTI<ul>
<li> Americká společnost, s centrálou v USA, Argentině a České Republice. Společnost se zabývá výrobou umělých sladidel a ochucovadel a je jedničkou na trhu v Anglii, USA a Francii.</li>
<li> V ČR otevřeli vlastí přímou výrobu v roce 2008. Společnost má minimální fluktuaci, většina zaměstnanců tam pracuje od roku 2008.</li>
<li> V současné době migrují procesy z USA a Švýcarska do Prahy kde budou zakládat nové Shared Service Centrum.</li>
<li> Bude se jednat o malé SSC, s komplexními účetními procesy a controllingem, výhledově kolem 15 lidí. </li>
</ul>
<br/>O POZICI<ul>
<li> Podílení se na převodu účetnictví do Prahy, vycestování do USA nebo Švýcarska za účelem přebraní procesů a zaškolení</li>
<li> Lokální implementace v Praze</li>
<li> Zpracování měsíční, kvartální a roční uzávěrky</li>
<li> Metodické řízení účtování a navazujících procesů v souladu s platnou legislativou - US GAAP </li>
<li> Spolupráce na Controllingu </li>
<li> Spolupráce s auditory při vykonávání pololetního a ročního auditu </li>
<li> Správa nákladových rozpočtů a příprava rozpočtu </li>
<li> Spolupodílení se na vytváření, aktualizaci a administraci interních účetních směrnic dle SOX a COSO</li>
</ul>

Požadujeme

PROFIL KANDIDÁTA<ul>
<li> VŠ vzdělání ekonomického zaměření </li>
<li> 3 - 5 let zkušeností v oblasti komplexního účetnictví </li>
<li> Znalost US GAAP</li>
<li> Plynulá angličtina podmínkou</li>
</ul>
<br/>VÝHODY:<ul>
<li> Znalost systémů SAP a Concur </li>
<li> Zkušnost s převodem účetních procesů</li>
<li> Znalost francouzštiny</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 5 týdnů dovolené</li>
<li> Penzijní připojištění – příspěvek zaměstnavatele ve výši min. 600 Kč měsíčně</li>
<li> Příspěvek na studium a na jazykové kurzy</li>
<li> Program pomoci zaměstnancům - SOS linka</li>
<li> BENEFITY a.s. – elektronické karty na čerpání služeb</li>
<li> Odměny pro nejlepší zaměstnance</li>
<li> Příspěvek na očkování proti klíšťové encefalitidě</li>
<li> Příspěvek na pojištění odpovědnosti za škodu</li>
<li> Nadstandardní zdravotní program </li>
<li> Relaxační koutek</li>
<li> Firemní akce</li>
<li> Nepeněžní plnění k odchodu do starobního důchodu v hodnotě 1000 Kč</li>
<li> Nepeněžní plnění k životnímu jubileu 60 let v hodnotě 2000 Kč</li>
<li> Dny zdravotní prevence (2 dny v roce pro věkovou kategorii 50+)</li>
<li> Příspěvek firmy na odvykání kouření</li>
<li> Odměna pro zaměstnance, který doporučí vhodného kandidáta</li>
<li> Příspěvek na dětský tábor ( do vyčerpání rozpočtu)</li>
</ul>
 Zpět