Volné pracovní místo Hlavní účetní
Firma
CRI ameba.eu, s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
ameba.eu je marketingová agentura zabývající se personální inzercí. ameba.eu není přímým zaměstnavatelem. Informace o zaměstnavateli najdete v textu inzerce. O zaměstnání se ucházíte přímo u uvedeného zaměstnavatele.Popis pracovní nabídky
Společnost AP lesnická s.r.o. vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici:Hlavní účetní / Hlavního účetního
Arcibiskupství pražské svěřilo společnosti AP lesnická s.r.o. hospodaření a správu církevních lesů, která od roku 2021 obhospodařuje 27 000 ha lesů. Společnost je součástí holdingové struktury firem spravujících církevní majetek arcidiecéze. Hlavním posláním společnosti je péče o krásné české lesy s cílem uchovat toto dědictví pro příští generace. Ekologické, přírodě šetrné hospodaření v lesích zajišťuje 7 polesí od Karlových Varů po Jihlavu. V souvislosti s rozšířením o nové provozy uvítáme kolegy, kteří chtějí pracovat v klidném prostředí Prahy 6 a podílet se tak na tvorbě zázemí této společnosti.
Popis pozice:
- je podřízena pozici zástupce ředitele pro ekonomiku
- řídí a kontroluje práci cca 5 podřízených zaměstnanců účtárny
- zodpovídá za kompletní vedení účetnictví , za tímto účelem organizuje, řídí a kontroluje procesy zajišťované účtárnou;
- zajišťuje také: tvorbu vnitřních účetních předpisů účetní jednotky, stanovování směrné účtové osnovy, kontroly účetního systému a účetnictví, nastavuje kontace, zajišťuje provádění inventarizací, sestavení účetní závěrky, zajišťuje daňové povinnosti dle platných předpisů ČR a daňové skupiny DPH, zpracování a odesílání výkazů a hlášení (daňová přiznání, statistika atd.) ve spolupráci s daňovým poradcem a auditorem
- spolupracuje s externími dodavateli a státní správou při provádění kontrol a auditů.
Požadujeme
- minimálně 5 let praxe na pozici účetní/samostatná/ý účetní
- komunikativnost, schopnost vést menší tým
- hluboká znalost podvojného účetnictví a souvisejících předpisů
- schopnost analýz ekonomických dat v Excel
- pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, samostatnost
- morální a občanská bezúhonnost
- výhodou znalost účtování v ERP K2, zkušenost na vedoucí pozici účtárny/finančního odd.
Nabízíme
- odpovídající finanční ohodnocení a čtvrtletní prémie
- 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, příspěvek na penzijní připojištění, stravenkový paušál
- práci na plný úvazek, pružnou pracovní dobu s možností práce z domova
- práci v organizaci s dlouholetou historií a tradicí
- práci v menším účetním týmu s přátelským kolektivem a společnými výlety do lesů
- práci v příjemném klidném prostředí Prahy 6 – Dejvice.