Popis pracovní nabídky
Nedávno jsme prošli fúzí a nyní hledáme schopného manažera finančního oddělení.Čekají na vás dva týmy. Jeden účetní a druhý zaměřený na controlling. Vaší úlohou pak bude nastavit veškeré procesy a management celého oddělení.
Dobře víme, že je to výzvy a nejde o práci pro každého. Pokud ji ale přijmete nabízíme vám stabilitu a zároveň i obrovský potenciál pro osobnostní růst.
Náplň práce:
- Především budete vést dva profesionální týmy. Půjde o samotnou finanční účtárnu a pak o nově budovaný tým controllingu.
- Ve vaší kompetenci bude mimo jiné i oba zmíněné týmy budovat a rozvíjet tak, aby vše fungovalo bezchybně.
- V rámci své role budete velice úzce spolupracovat s finančním ředitelem celého holdingu a budete součástí užšího vedení společnosti.
- Konkrétně Vaši zodpovědností bude nastavení procesů, metodické vedení (jak metodika finančního výkaznictví, tak i výrobních kalkulací nebo controllingový model) a samozřejmě i „people“ management obou týmů.
Požadujeme
- Jste zkušený manažer s výbornou znalostí oblastí jako jsou podnikové finance, controlling a obecně i vedení účetních týmů.
- Máte za sebou praxi z prostředí výrobní společnosti.
- Vyznáte se jak v samotném finančním účetnictví, tak i v procesním a metodickém řízení.
- Kromě profesních znalostí máte zároveň „tah na branku“ a výborné komunikační schopnosti.
Nabízíme
- Potenciál celé prosperující skupiny firem, která i přes současné ekonomické trendy stále roste.
- Možnost vybudovat celé finanční oddělení podle svých představ za podpory vedení.
- Neformální pracovní prostředí a zároveň i velice profesionální tým spolupracovníků.
- Z klasických benefitů pak je samozřejmostí 5 týdnů dovolené, kafeterie, příspěvky na sport či péči o zdraví ale také možnost využít firemní školku, podnikové stravování nebo některý z řady rozvojových kurzů.
Jiná sdělení
Dobře víme, že do inzerátu se nikdy všechno nevejde. Pokud jsme Vás ale i tak zaujali, dejte nám vědět. Rádi se s Vámi spojíme a probereme další podrobnosti. Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!Máte zájem o nabídku Hledáme schopného manažera našeho finančního oddělení!?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Pavel Fiala z Jobs Contact Personal, s.r.o.
Aktivní inzerát, stále vás hledají.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech: