Volné pracovní místo  HR & Payroll Administrator

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • zastřešení kompletní agendy spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců– příprava pracovních smluv, dodatků, výstupních dokumentů, zajišťování lékařských prohlídek, BOZP
  • vystavování potvrzení o zaměstnání a příjmu
  • příprava podkladů pro mzdy a fakturaci
  • vystavování veškerých potvrzení
  • agenda spojená se zaměstnáváním cizinců EU
  • úzká spolupráce s našimi pobočkami a mzdovou účtárnou
  • spolupráce při kontrolách státní správy
  • reporting

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušenosti v HR/mzdové účtárně podmínkou
  • pozitivní, komunikativní a proaktivní osobnost
  • ochotu učit se nové věci
  • znalost MS Office (Excel)
  • pečlivost a důslednost
  • schopnost určování priorit
  • samostatnost

Nabízíme

  • zajímavou zkušenost při práci pro mezinárodní společnost, jež má ve světě jméno
  • možnost dalšího vzdělávání v HR a Payrollu (např. porozumění HR procesům a zpracování mezd)
  • možnost kariérního růstu
  • práci na novém projektu
  • místo výkonu práce: Praha 1
  • datum nástupu: ihned/dohodou
 Zpět