Volné pracovní místo HR Administrative Assistant

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Středočeský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

  • support the operational manager through various administrative tasks 
  • help with the implementation of HR programs and policies through frequent commuication with staff members
  • process and input employee data using the HRIS
  • support the payroll processing system by providing accurate information to an external party
  • coordinate and communicate with recruitment agencies 
  • other tasks include registering and controlling or purchase orders and invoices


Our client, a stable international company in the field of logistical services, is looking for a versitile and engaged candidate to support their operations in various administrative tasks.

Požadujeme

  • college or university degree
  • 1–2 years of relevant experience in administration or HR
  • ability to work independently with minimal supervision 
  • detail oriented and responsible individual
  • ability to communicate in English in a professional setting

Nabízíme

  • great opportunity to develop in an international company 
  • ability to use english on a daily basis
  • supportive work environment
  • competetive benefit structure

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Asistent/ka jednatele společnosti
• organizování kalendáře jednatele • překlady a tlumočení • komunikace napříč společností • organizace a spoluúčast na jednáních a služebních cestách • administrativa • a další ope ...
ARIETE personal s.r.o. Mladá Boleslav Plný úvazek
aktivní
CASH ALLOCATION ADMINISTRATOR
Ref. č.: 13-19-232251. Do you look for experience in finance? Do you speak English fluently? Send us your CV!<br/> <br/>An international company operating in medical technologies is looking for a candidate for CASH ALLOCATION ADMI ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
týden
Asistent / asistentka managementu – ekonom / ekonomka
Kompletní zajištění chodu kanceláře a recepce (jednání s klienty, zvedání telefonů, vyřizování vzkazů a došlé pošty apod.), asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, arc ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha a okolí Plný úvazek
týden
Asistentka - administrativní podpora týmu právníků
- administrativní podpora týmu právníků - příprava a úprava dokumentů v MS Office - komunikace s klienty, úřady, soudy - příprava podkladů pro fakturaci
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Obchodní asistent / asistentka
Vedení obchodní agendy, jednání se zákazníky.
JOBSYSTEM s.r.o. Unhošť Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno