Volné pracovní místo  HR Administrator clerk with Russian

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vyšší odborné

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Join a global company, successful market leader, who is looking for motivated candidates to join their team.<br/>
<br/>We are looking for people who enjoy administration type of work in HR.<br/>
<br/>You will be responsible for:<ul>
<li> Receives inquiries from internal customers in HR service environment</li>
<li> Answering and managing customer´s needs, educate customers to use the internal help tools (intranet and database)</li>
<li> Data entry, update and maintain guides and other relevant manuals</li>
<li> Reporting</li>
<li> Other administration task</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> Previous experience within administration or customer service is advantage</li>
<li> High school/University degree</li>
<li> Good IT skills, particularly Excel</li>
<li> Very good written and spoken English and Russian, other language is advantage</li>
<li> Detail oriented</li>
<li> Work permit for Czech republic</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> International environment</li>
<li> 5 weeks of holiday</li>
<li> 5 sick days</li>
<li> Meal vouchers</li>
<li> Language courses</li>
</ul>and much more

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět