Volné pracovní místo  HR ADMINISTRATOR S ANGLIČTINOU A NĚMČINOU

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Rádi byste nastartovali svou kariéru v oblasti lidských zdrojů? Baví vás komunikovat v německém i anglickém jazyce? Pak pro vás máme zajímavou pracovní nabídku!<br/>
<br/>
<br/>Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, hledáme kandidáta na pozici HR SHARED SERVICES REPRESENTATIVE s plynulou znalostí angličtiny a němčiny.<br/>
<br/>Náplň práce:<ul>
<li> administrativní podpora HR procesů v německy mluvících zemích společnosti</li>
<li> práce v systému PeopleSoft</li>
<li> přijímání požadavků od interních klientů (zaměstnanci, manažeři, uchazeči) v oblasti HR</li>
<li> zodpovídání dotazů ohledně interních HR pravidel společnosti</li>
<li> změna HR záznamů v interní databázi (změny osobních údajů, mzdy, změny pozic, prodlužování kontraktů apod.)</li>
<li> pravidelné reportování</li>
</ul>
<br/>Práce na dobu určitou 6 měsíců s možností prodloužení.<br/>Nástup: 1.1.2016<br/>Místo práce: Praha 9

Požadujeme

<ul>
<li> min. SŠ vzdělání</li>
<li> výborná znalost angličtiny a němčiny, oba jazyky budou při práci užívány aktivně v písemné i mluvené formě</li>
<li> předchozí zkušenost ze zákaznického servisu min. 1 rok podmínkou</li>
<li> velmi dobrá znalost MS Office, především Excelu (kontingenční tabulky, složitější funkce apod.)</li>
<li> vynikající zákaznický servis a komunikační schopnosti</li>
<li> spolehlivost, zaměřenost na detail, časová flexibilita</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 5 týdnů dovolené + 5 sick days</li>
<li> stravenky</li>
<li> balíček firemních benefitů formou Cafeterie</li>
<li> možnost využití jazyků v denní komunikaci</li>
<li> příjemné a nové pracovní prostředí</li>
<li> mladý tým</li>
</ul>
 Zpět