Volné pracovní místo HR ADMINISTRATOR
O firmě
PERSONÁLNÍ SERVIS, s.r.o. působí v oblasti poskytování personálních služeb od roku 1998. Náš tým konzultantů je tvořen odborníky se vzděláním v oblasti lidských zdrojů a nabízí kromě vysoké profesionality také individuální přístup a atmosféru přátelské spolupráce.Máme bohaté zkušenosti jak v oblasti recruitmentu, tak v oblasti poskytování širších a komplexních personálních služeb.
Popis pracovní nabídky
- podpora při řízení lidských zdrojů
- recruitment, spolupráce s personálními agenturami
- administrativa spojená s pracovním poměrem
- vedení databáze zaměstnanců
- interní komunikace
- příprava podkladů pro mzdy
- evidence docházky a dovolené
- podpora HR Managera
- spolupráce na HR projektech
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- praxi na obdobné pozici min. 1 rok (v mezinárodní/ obchodní společnosti výhodou)
- zkušenosti s náborem zaměstnanců
- dobrou znalost angličtiny
- dobrou znalost práce s PC (Excel, PPT)
- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
- pozitivní a aktivní přístup
- odolnost vůči stresu
- vstřícnost, empatii a asertivitu
Nabízíme
- samostatnou, zodpovědnou a různorodou práci
- zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
- práci v mladém kolektivu
- firemní benefity (stravenky, příspěvek na dopravu, kurz angličtiny a další)
- pracoviště v centru Prahy
- nástup ihned