Volné pracovní místo  HR ADMINISTRATOR

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání

O firmě

PERSONÁLNÍ SERVIS, s.r.o. působí v oblasti poskytování personálních služeb od roku 1998. Náš tým konzultantů je tvořen odborníky se vzděláním v oblasti lidských zdrojů a nabízí kromě vysoké profesionality také individuální přístup a atmosféru přátelské spolupráce.
Máme bohaté zkušenosti jak v oblasti recruitmentu, tak v oblasti poskytování širších a komplexních personálních služeb.

Popis pracovní nabídky

  • podpora při řízení lidských zdrojů
  • recruitment, spolupráce s personálními agenturami
  • administrativa spojená s pracovním poměrem
  • vedení databáze zaměstnanců
  • interní komunikace
  • příprava podkladů pro mzdy
  • evidence docházky a dovolené
  • podpora HR Managera
  • spolupráce na HR projektech

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • praxi na obdobné pozici min. 1 rok (v mezinárodní/ obchodní společnosti výhodou)
  • zkušenosti s náborem zaměstnanců
  • dobrou znalost angličtiny
  • dobrou znalost práce s PC (Excel, PPT)
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • pozitivní a aktivní přístup
  • odolnost vůči stresu
  • vstřícnost, empatii a asertivitu

Nabízíme

  • samostatnou, zodpovědnou a různorodou práci
  • zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
  • práci v mladém kolektivu
  • firemní benefity (stravenky, příspěvek na dopravu, kurz angličtiny a další)
  • pracoviště v centru Prahy
  • nástup ihned
 Zpět