Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  HR Administrátor

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Baví Vás práce s lidmi a máte zkušenosti z oblasti personálního řízení? Vystudovali jste vysokou školu ekonomického směru, nebo máte zaměření na lidské zdroje? Ovládá anglický jazyk na komunikativní úrovni a nepřekvapí Vás ani pokročilé funkce MS Excel?

Pokud jste na všechny otázky odpověděli ano, pak hledáme právě Vás!



Mezinárodní společnost hledá v současné době nového kolegu/kolegyni na pozici:



HR Administrátor (od 25.000,-Kč)

  • příprava personálních dokumentů, vedení evidence
  • správa zaměstnaneckých složek, zaměstnávání cizinců
  • spolupráce se mzdovou účtárnou
  • tvorba reportů pro HR oddělení
  • podpora manažerů společnosti

Požadujeme

  • VŠ (ekonomický směr, lidské zdroje, právo)
  • AJ na pokročilé komunikativní úrovni
  • alespoň 2 roky zkušeností z oblasti HR
  • znalost pracovního práva, MS Office
  • pečlivost, samostatnost, proaktivitu

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní pracovní dobu
  • zkušenosti z mezinárodní společnosti
  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • místo pracoviště: Praha

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět