Volné pracovní místo HR Administrátor
Popis pracovní nabídky
Baví Vás práce s lidmi a máte zkušenosti z oblasti personálního řízení? Vystudovali jste vysokou školu ekonomického směru, nebo máte zaměření na lidské zdroje? Ovládá anglický jazyk na komunikativní úrovni a nepřekvapí Vás ani pokročilé funkce MS Excel?Pokud jste na všechny otázky odpověděli ano, pak hledáme právě Vás!
Mezinárodní společnost hledá v současné době nového kolegu/kolegyni na pozici:
HR Administrátor (od 25.000,-Kč)
- příprava personálních dokumentů, vedení evidence
- správa zaměstnaneckých složek, zaměstnávání cizinců
- spolupráce se mzdovou účtárnou
- tvorba reportů pro HR oddělení
- podpora manažerů společnosti
Požadujeme
- VŠ (ekonomický směr, lidské zdroje, právo)
- AJ na pokročilé komunikativní úrovni
- alespoň 2 roky zkušeností z oblasti HR
- znalost pracovního práva, MS Office
- pečlivost, samostatnost, proaktivitu
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní dobu
- zkušenosti z mezinárodní společnosti
- zajímavou a zodpovědnou práci
- místo pracoviště: Praha
O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.