Volné pracovní místo  HR ASISTENT/KA a KOORDINÁTOR/KA - začněte svoji kariéru v HR!

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20-12-228915. Grafton Recruitment hledá do svého týmu přátelského a komunikativního kolegu, na pozici HR Asistent/ka.<br/>
<br/>Toužíš po práci v HR? Hovoříš plynně anglicky? Jsi přirozeně organizační typ a rád/a plánuješ? <br/>
<br/>Pak získej praxii u jedné z největších personálních agentur v ČR. Grafton Recruitment hledá posilu do svého týmu Business Services. Sami jsme přátelský tým a snažíme si vyjít vstříc. Získej tak možnost pracovat v úspěšné mezinárodní společnosti a příjemné kolegy k tomu. <br/>
<br/>Hlavní náplň práce:<ul>
<li> Telefonický prescreening uchazečů - každému uchazeči je potřeba zavolat a zjistit o něm potřebné informace dle požadavků na danou pozici</li>
<li> Práce se sociálními sítěmi jako Facebook či Linkedin</li>
<li> Selekce a zpracování reakce uchazečů (pracujeme s Outlookem, Excelem, Wordem a interní databází)</li>
<li> Organizace pohovorů s uchazeči</li>
<li> Zadávání jazykových (a případně jiných) testů</li>
<li> Inzerce pracovních pozic na české i mezinárodní portály</li>
<li> Úzká spolupráce se všemi členy týmu s ohledem na jednotlivé projekty </li>
<li> Administrativní a organizační podpora </li>
</ul>
<br/>Pracovní pozice je samostatná, ačkoliv člověk zároveň pracuje v týmu. Denně dochází k využívání cizích jazyků při komunikaci s uchazeči o práci ze zahraničí.<br/>
<br/>Co můžeme nabídnout na oplátku? <ul>
<li> Práce pro nejúspěšnější personální agenturu v rámci České republiky (zázemí silné značky na trhu práce) </li>
<li> Možnost odstartovat svou kariéru v oblasti HR, osobního a profesního rozvoje</li>
<li> Prostor pro uplatnění vlastních nápadů a nových řešení</li>
<li> Hodnocení na základě výsledků práce</li>
<li> Krásný balíček benefitů </li>
<li> Velmi příjemný tým </li>
<li> Možnost dalšího karierního růstu</li>
<li> Pestrá pracovní náplň</li>
</ul>
<br/>
<br/>V současné době hledáme posilu do týmu na plný i zkrácený pracovní úvazek. Pro více informací nás neváhej kontaktovat. Budeme se těšit na zaslané životopisy!

Požadujeme

<ul>
<li> Praxe na podobné pozici, teoretická znalost z oblasti HR a ochota se vzdělávat v této oblasti je výhodou </li>
<li> Nadšení a zájem pro HR</li>
<li> Anglický jazyk na velmi dobré úrovni (denní komunikace s uchazeči po telefonu), znalost dalšího jazyka výhodou</li>
<li> Schopnost řešit problémy, proaktivní, zodpovědný a spolehlivý přístup</li>
<li> Zodpovědnost a samostatnost při řešení jednotlivých úloh, schopnost zorganizovat si svůj čas</li>
<li> Energická a pozitivní osobnost s vystupováním na profesní úrovni</li>
<li> Chuť učit se nové věci a pracovat na svém rozvoji</li>
</ul>
<br/>Poznámka: Pozice je vhodná i pro absolventy. <br/>
<br/>Nástup: březen - duben 2017

Nabízíme

<ul>
<li> 13.plat</li>
<li> 24 dnů dovolené</li>
<li> 2 sick days</li>
<li> Jazykové kurzy</li>
<li> Stravenky</li>
<li> Flexi passy</li>
<li> Možnost kariérního růstu</li>
<li> Perspektivní práci a zázemí prosperující společnosti </li>
<li> Atraktivní lokalita v centru Prahy</li>
<li> Odborná školení na pravidelné bázi</li>
</ul>
 Zpět