Volné pracovní místo  HR ASISTENT/KA, Praha 1

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 19-12-235752. Láká Tě HR, avšak máš pocit že bez zkušeností přímo z HR nemáš nikde šanci? <br/>
<br/>Hovoříš plynně anglicky a baví Tě denně jazyk aktivně používat? Jsi organizační typ se silnými komunikačními dovednostmi?<br/>
<br/>Přihlaš se nám a získej zkušenosti z jedné z největších personálních agentur v ČR, kde se v prima kolektivu rozhodně nikdy nudit nebudeš:) <br/>
<br/>
<br/>Co bude tvou hlavní náplní práce?<br/>
<ul>
<li> Telefonický prescreening uchazečů - každému uchazeči je potřeba zavolat a zjistit o něm potřebné informace dle požadavků na danou pozici</li>
<li> Práce se sociálními sítěmi jako Facebook či Linkedin</li>
<li> Selekce a zpracování reakce uchazečů (pracujeme s Outlookem, Excelem, Wordem a interní databází)</li>
<li> Organizace pohovorů s uchazeči</li>
<li> Zadávání jazykových (a případně jiných) testů</li>
<li> Úzká spolupráce se všemi členy týmu</li>
<li> Administrativní a organizační podpora týmu</li>
</ul>
<br/>Nástup: IHNED<br/>Lokalita: Praha 1, 300m od zastávky metra Náměstí republiky<br/>
<br/>Na této pozici je zapotřebí samostatnost, avšak kdykoliv je zde tvůj tým, který Ti poradí/ ukáže/ napoví. Denně budeš komunikovat s uchazeči z celého světa, takže angličtinu využiješ opravdu na 150% a ještě se můžeš zdokonalit v jiném jazyce v rámci firemních jazykových kurzů.<br/>
<br/>Pro více informací nás neváhej kontaktovat. Budeme se těšit na zaslané životopisy jak v českém tak anglickém jazyce.

Požadujeme

<ul>
<li> Praxe na podobné pozici výhodou, nebo teoretická znalost z oblasti HR a ochota se vzdělávat v této oblasti </li>
<li> Zkušenosti v oblasti administrativy- nutností!</li>
<li> Schopnost řešit problémy, proaktivní, zodpovědný a spolehlivý přístup</li>
<li> Anglický jazyk na velmi dobré úrovni (denní komunikace s uchazeči po telefonu), znalost dalšího jazyka výhodou</li>
<li> Komunikativní osobnost, otevřená, se smyslem pro pečlivost</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 13.plat</li>
<li> 24 dnů dovolené</li>
<li> 2 sick days</li>
<li> Jazykové kurzy</li>
<li> Stravenky</li>
<li> Flexi passy</li>
<li> Možnost kariérního růstu</li>
<li> Perspektivní práci a zázemí prosperující společnosti </li>
<li> Atraktivní lokalita v centru Prahy</li>
<li> Odborná školení na pravidelné bázi</li>
<li> Prima mladý tým</li>
</ul>
 Zpět