Volné pracovní místo  HR KONZULTANT/KA DO PŘÁTELSKÉHO TÝMU (LZE I NA ZKRÁCENÝ ÚVAZEK ČI PŘI MD)

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Popis pracovní nabídky

Jsme společnost People Consulting a vzhledem k rozrůstající se poptávce po více a více zaměstnancích pro naše klienty potřebujeme rozšířit náš aktuálně osmičlenný přátelský tým o zodpovědnou a výsledkově orientovanou osobnost, která se nebojí nových výzev, ale zároveň samozřejmě může počítat s kvalitním zaškolením a podporou celého našeho týmu.

HR KONZULTANT/KA (LZE I NA ZKRÁCENÝ ÚVAZEK ČI PŘI MATEŘSKÉ DOVOLENÉ)

A jaká bude Tvoje pracovní náplň?

Zodpovědnost a zajištění náboru zaměstnanců pro naše špičkové klienty převážně v oblasti IT nebo Engineeringu
Komunikace s klienty ohledně otevřených pozic, navazování profesních vztahů
Vyhledávání a výběr vhodných uchazečů, vedení pohovorů, komunikace s kandidáty a klienty
Zadávání informací do interní databáze
Účast při obchodních schůzkách v pozici HR profesionála
Reporting
Další činnosti spojené s aktivním náborem pro naše dlouholeté klienty

Požadujeme

Jaké bys měl/a mít předpoklady?

PRAXE V PERSONÁLNÍ AGENTUŘE nebo zkušenosti z prodejního callcentra a touhu učit se nové věci
Chuť pracovat na obsazování pracovních pozic a umění obsadit je
Ochota hodně telefonovat, vyhledávat v databázích
Schopnost vyjednávat způsobem WIN/WIN, umět přesvědčit, umění uchazeče umístit - dotáhnout projekt do konce
Samostatná osobnost, výsledkově orientovaná s proaktivním přístupem a zdravým selským rozumem
Profesionální vystupování, velmi dobré komunikační schopnosti a iniciativnost
AJ na komunikativní úrovni VELKOU VÝHODOU
Dobrá znalost MS Office, Outlook, internet, sociální sítě PODMÍNKOU

Nabízíme

Co Ti nabízíme:

Výborné finanční podmínky - skvělé bonusy (až do výše 46% z fakturace)
Podporu asistentky při zadávání inzerce, zadávání kandidátů z/do databází atd.
Přátelský tým sedmi fajn lidí, kteří tráví společně i volný čas
Důkladné zaškolení a předání pozic od skvělých klientů
Různorodou práci a možnost plánovat si vlastní Time management - Home Office, zkrácená pracovní doba v případě Tvojí potřeby je samozřejmostí :-). Pondělky se vidíme na společném meetingu v kanceláři v Říčanech (podmínka)
Mobilní telefon s neomezeným tarifem
Možnost profesního a osobního růstu
Krásné pracovní prostředí v ŘÍČANECH (u Prahy) – dojezd vlakem z pražského hl. nádraží 28 minut
Podílení se na vytváření strategie společnosti a možnost karierního růstu

Vhodné pro

Osoby na mateřské/rodičovské dovolené.

Práce z domova

Nabízíme možnost částečně pracovat z domova, převážně pracovat z domova nebo pracovat jen z domova.

Jiná sdělení

Těšíme se na Tvůj životopis i s fotografií a pár řádky o sobě, proč právě Ty bys chtěl/a být součástí našeho týmu :-).

Těšíme se na budoucí spolupráci a přejeme Ti hezký den :-)

Tým PeopleConsulting
 Zpět