Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo HR Manager - Team Leader

aktivní
Anglo-European Resourcing

Anglo-European Resourcing is a specialist international recruitment and executive search business for senior sales and finance professionals from the Central and Eastern European (CEE) countries. We work exclusively with those candidates who are currently working in the UK and Ireland.

We typically work with Financial Institutions and commercial Multi-National Enterprises (MNE's). These organisations are split into two distinct geographical areas.

The first client group is located in the CEE region (Poland, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Ukraine, Russia, Baltic States). These organisations work with us to identify individuals with the following profiles; international business experience, fluency in English, high levels of adaptability and motivation to take up senior posts in their home countries.

The second client group is based here in the UK/Ireland. Typically these are organisations with a strategic interest in the CEE region and recognise that professional staff from the region give a unique ‚value-add‘ to their organisation. They recognise the benefits of our candidates when they are dealing with customers, suppliers or subsidiaries located in Central and Eastern Europe.

With many years’ international recruitment experience gained in centres such as London, Frankfurt, Prague, Berlin, Warsaw and Kiev, our team of dedicated consultants guarantee high quality, professional recruitment solutions to both clients and candidates. Our international team based in central London contains individuals with the following relevant languages: English, Czech, Slovak, Polish, Russian, Ukrainian, Latvian and German.

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
70000

Popis pracovní nabídky

vedení HR manažerů – front office (business HR partner), dceřiné společnosti, (3–5lidí)

analýza HR požadavků ze strany vedení společnosti a zajištění jejich plnění

organizace náboru a výběru lidských zdrojů

vypracovávání a koordinace systému řízení personálních rezerv

podíl na koncepci vzdělávání, nastavení interních pravidel, kontrola procesů

tvorba personálních plánů společnosti a kontrola jejich naplňování

zpracování a evidence manažerských smluv vybraných zaměstnanců

nastavení personální politiky dceřiné společnosti v souladu s přijatou strategií skupiny

zajištění organizačních a personálních změn v rámci reorganizace a vzniku holdingové struktury

aktualizace personálních procesů a systémů

Požadujeme

SŠ nebo VŠ vzdělání

zkušenosti s obdobnou pozicí v nadnárodní společnosti ( 5 let a více let výhodou)

znalost všech procesů HR ve společnosti s větším počtem zaměstnanců

komunikativní znalost anglického jazyka

uživatelská znalost MS Office

profesionální vystupování

schopnost rychlého a bystrého úsudku

osobní statečnost a flexibilitu

Nabízíme

dynamické prostředí mezinárodní společnosti holdingového uspořádání v období změn

odpovídající platové ohodnocení

kontakt se zajímavými lidmi, subjekty a společnostmi

nadstandardní balíček zaměstnaneckých výhod

možnost učit se novým věcem

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Obchodní zástupce - prodejce
Aktivní vyhledávání nových zákazníků ve spektru našich strojírenských výrobků, telefonická, mailová a osobní komunikace se zákazníky. Péče o zákazníka.
RATTAY kovové hadice s.r.o. Liberec-Kladenská 287/4,46001 Liber... Plný úvazek, Práce na ŽL
dnes
Obchodní referent - Brno
Pro posílení našeho týmu v Brně, hledáme komunikativní a cílevědomé lidi, kteří mají chuť pracovat v silné české obchodní společnosti, která je na trhu již 10 let, a rozvíjet se v oblasti obchodu. Náplň práce: - servis a podpora ...
BOHEMIA ENERGY Prodej s.r.o. Cejl 66, Brno Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Obchodní referent/ka - HPP
- komunikace s novými a potencionálními zákazníky - servis a podpora stávajících klientů - doplňování chybějících údajů - příprava a realizace nabídky cenové optimalizace pro koncové zákazníky - reporting - pracovní doba od PO ...
BOHEMIA ENERGY Prodej s.r.o. Klášterského 731/13, 617 00 Brno Plný úvazek, Práce na ŽL
týden
Kuchař/ka
příprava tradičních českých pokrmů, moderní gastronomie a rautů
GOLF BRNO a.s. Na Golfu 1772, 664 34 Kuřim Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Nabízíme vedlejší činnost vedenou z domu. Příjem 8-12 tis.
- maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Michaela Pfeiferová ČR Zkrácený úvazek, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno